'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Hey allen,

Ik wil me ook graag weer melden!! Nog niet veel vaker met jullie gereden, maar zit al wel tijdje in de app. Sinds gister kan ik ook weer rijden!

Zal in de app ff aangeven dat de beheerder van de app zich ff moet melden hier, kan die de rest ook weer toevoegen.

Om eerlijk te zijn komt het in de app ook niet veel tot rijden, dus wat dat betreft lijkt het op het forum (en kunnen we dus wel wat extra mensen gebruiken).

Ps, ik ga zeker ff langs TT motoren!!

Pps, ik ben ook beheerder nu, als je in de groep wil doe dan ff je nummer!!

Gr Stefan
 
Laatst bewerkt:
Dump mij der dan ook maar ff bij in in die app

Gr Martin

Welke App.....?




Welkom anne-Greet!

Anders doen jullie er wat aan;-). Komt nooit iemand met voorstel ofzo. Heb het een poos terug al is geprobeerd.

Maar prima, een nieuweling in de groep moet toch wel ff ‘gevierd’ worden!

Zondag? Wie durft?!?

Ik ben van de partij!


((Tazz, eind sept kom ik wel kopje suiker halen:p))

Waarom Zondag..... dan is vrouwtje jarig.... kan ik dus weer niet.... Gr.... :( :( :(
 
Als er zich verder niemand meldt dan starten we wel vanaf meppelt rond 13u,

En als er nog meerdere mensen zich melden doen we oud en vertrouwd bij de IJsselhallen @ Zwolle

Dus wie gaat er nog meer mee voor een MF-ritje zondag?
Er lijken meer mensen te kunnen en kij komt het ook iets beter uit (zondag kan nog steeds).

Kun jij ook zaterdag?
 
Hallo, mag ik me ook melden? :)

Ik woon dan wel niet in Zwolle, maar ik werk er wel en rijd dus bijna elke dag wel met de motor naar mijn werk en op de heen of terugweg kies ik dan een toeristische route terug naar huis. Ik woon in Hardenberg en zou graag aanhaken bij een groep, lijkt me leuk om via deze weg wat meer contacten op te doen want ik woon nog niet zo lang in Overijssel ;)

Eventueel zou ik zondag ook wel een ritje willen maken ! ( Maar ik wil ook wel graag naar Ribs & Blues in Raalte.. :$ Maar het ene hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk :) )

Ik hoor het wel!
 
Maar natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je je nr even pmed dan voeg ik je toe in de app groep.
 
Er lijken meer mensen te kunnen en kij komt het ook iets beter uit (zondag kan nog steeds).

Kun jij ook zaterdag?


Zaterdag ben ik al hele dag onder de pannen.

Maar je kunt ook beide dagen gaan hoor. Je hebt mijn toestemming 😉😝
 
Zaterdag ben ik al hele dag onder de pannen.

Maar je kunt ook beide dagen gaan hoor. Je hebt mijn toestemming 😉😝
Dan blijft het zondag 13:00
Gooi jij ook wat in die WhatsApp groep, misschien haken er nog wat mensen extra aan...
 
Hallo, mag ik me ook melden? :)

Ik woon dan wel niet in Zwolle, maar ik werk er wel en rijd dus bijna elke dag wel met de motor naar mijn werk en op de heen of terugweg kies ik dan een toeristische route terug naar huis. Ik woon in Hardenberg en zou graag aanhaken bij een groep, lijkt me leuk om via deze weg wat meer contacten op te doen want ik woon nog niet zo lang in Overijssel ;)

Eventueel zou ik zondag ook wel een ritje willen maken ! ( Maar ik wil ook wel graag naar Ribs & Blues in Raalte.. :$ Maar het ene hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk :) )

Ik hoor het wel!
Natuurlijk mag dat. Welkom!!
 
Jup, gedaan.
Zien wel of er verder nog wat aanhaken in Zwolle.
Er schijnen op de app nog wel wat mensen te zijn die morgen lekker meerijden.
Voor de mensen die niet in de app zitten, morgen 13:00 vertrekken bij de IJsselhallen.
 
Welkom in dit topic :)

Rijdt zelf ook wel eens in groep, maar alleen rijden vind ik net zo leuk. Je zit er toch net ff anders op wanneer je in groep rijdt. In mijn ervaring gaat het in groep toch allemaal net ff iets harder (30km/u harder dan toegestaan geen uitzondering) waar ik het alleen bij 80 op een 60 stukje bijvoorbeeld wel prima vindt.

Niet dat ik niet harder zou durven overigens :P Maar de boetes in dit land zijn alles behalve een geintje (uiteraard) en zonder rijbewijs is het voor mij een beetje lastig om geld te verdienen, dan moet je wat :)

Dit vind ik ook wel jammer met in groepen rijden en zeker als de groepen groter worden. Als de voorste al 30+ rijd, dan heeft de achterste het nog met 50+ moeilijk om bij te benen.

laatst was ik even met mijn vrouw mee met een fazer groepje (32 personen?) en daar werd wel rustiger gereden. Achterin moest je ff een keer 20+ doen om bij te blijven, dus het verschilt wel per groepje.
 
Ja ik vind groepen tot 6-8 motoren altijd wel prettig rijden, daarboven moet je toch regelmatig even op elkaar wachten. Mee eens dat je achterin vaak wat harder moet dan voorin.
Voor de rest is het denk ik toch een kwestie van afspraken maken of weten wie je voor laat rijden ;)
 
Bye, bye GSX! Hallo Diversion!
full
 
Kijk, prima fietsen :)

[me="Destruction86"]heeft er ook eentje..[/me] Ik heb de mijne als, ehm... Laten we zeggen "opknapper" gekocht, het ding zit nu rondom 80% af (is in rijdende staat maar er moeten nog puntjes op de i voor-ie echt af is). Ik heb inmiddels een haat-liefde verhouding met 't apparaat. Ik wil 'm naar de 400.000km rijden (nu 118.000) en ik wil 'm (soms) in brand steken :+
 
Gadver, daar kun je dus als motorrijder echt helemaal niets aan doen in de trend van defensief rijden of anticiperend zijn .... beterschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan