'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ook wel een paar jaar :) Gelukkig binnen, want anders was ik er niet aan begonnen. Ik denk 100% dat wat jij hebt gehoord over mij ging. Ik schreef het al: Dat zegt meer over hoe zij in elkaar zitten, dan over mij. Ik heb ze tijdens het gesprek ook gezegd: Als je denkt: Gatverdamme, heeft er eerst iemand anders aan die motor gewerkt en nu mogen wij het oplossen... Als monteur zijnde heb ik die gedachten ook vaak gehad bij een half werkende auto die eerst door de eigenaar verder was gesloopt. Als ze daar eerlijk voor uitgekomen waren, had ik daar respect voor gehad. Ookal ben ik dus zeker niet de eerste beste hobbyprutser, maar als ze hadden gezegd "Joh alsjeblieft, doe ons een lol... Rot op met dat ding". Prima, had ik 'm gewoon weer meegenomen en was al dit gekloot niet nodig geweest. Tegenover mij werd ontkent dat ze er zo tegenaan keken, maar als ik jouw post zo lees... Weer een kans voor ze om eerlijk te zijn, die ze niet hebben benut.

Had-ie buiten stil gestaan, had ik 'm gesloopt en in onderdelen verkocht. Die les heb ik wel geleerd, toen ik via MF een VF1000F verkocht. Ik had het ding als donor motor gekregen bij een goed rijdende VF1000F maar ik had geen donor fiets nodig in mijn ogen, en ik heb ook geen onbeperkte ruimte. Verder niet naar gekeken (Dat had ik dan wellicht wel moeten doen...). Ding verkocht, en later bleek er water in de cilinders te staan. Ding verroest, blok kon in het oud ijzer. Dat is natuurlijk heel lullig, de koper nam mij niks kwalijk (en het ging om heel weinig geld). Anders had ik die motor terug genomen, ik zit niet op gezeik te wachten en wil geen slechte naam hebben voor een donor/sloop motor, nog niet misschien.
Dat soort praat hebben ze vast wel veel vaker over verschillende motoren/mensen, het blijven mensen. Bij tk zaten ze ook is m'n motor af te kraken, ze hadden alleen niet door dat ik buiten de werkplaats aan het paffen was en alles prima kon horen. Scheelde dat ik het zelf ook al niet meer zo'n beste brommer vond dus dat scheelt :+

Maar inderdaad, als ze het gelijk al niet zagen zitten hadden ze de motor gewoon moeten weigeren. Maar misschien wel lastig voor een zaak om nee te verkopen


Ken maar 1 zaak zo met open tafel (waar werknemers ook zitten), maar ga ook maar naar 1 zaak in Zwolle dus weet niet of dat alles zegt :9
 
Valt mij op dat het topic sinds mei 2016 al bestaat! 😳

Hopelijk worden de tijden van het meeten weer beter!
Ow en die OP mag ook wel opgeschoond worden Tazz!! 😜
 
2 weken geleden even bij Lowlands Bikerstore geweest (Vroeger Kalsbeek)
Hadden ze een demodag van Indian heb daar op de FTR 1200 en Indian scout bobber gereden.

Hele leuke ervaring en is zo een prachtige sfeervolle zaak geworden.
Geen ervaring met zaken doen daar, maar voor wie geinteresseerd is in Royal Enfield/Harley/Indian altijd leuk om even te kijken!
 
2 weken geleden even bij Lowlands Bikerstore geweest (Vroeger Kalsbeek)
Hadden ze een demodag van Indian heb daar op de FTR 1200 en Indian scout bobber gereden.

Hele leuke ervaring en is zo een prachtige sfeervolle zaak geworden.
Geen ervaring met zaken doen daar, maar voor wie geinteresseerd is in Royal Enfield/Harley/Indian altijd leuk om even te kijken!
Had inderdaad gehoord dat ze samen zijn gegaan...
Binnenkort ook maar eens kijken.
 
Ik heb mijn Kawa ZX9R 2002 eruit gegooid en er een naked (Tot Street Triple verbouwde) Triumph Daytona T595 (955 CC) voor terug gekocht.
Zit wel een gaaf geluid in en het is een drie pitter met veel karakter !
 

Bijlagen

  • 65071961_2196771610436162_4536294284227248128_n.jpg
    65071961_2196771610436162_4536294284227248128_n.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 9
  • $_86 (7).jpg
    $_86 (7).jpg
    157,7 KB · Weergaven: 10
  • $_86 (8).jpg
    $_86 (8).jpg
    146,5 KB · Weergaven: 9
Dank je en jij ook gefeliciteerd met je mooie Duc.
Ik heb ook nog een tijdje naar een Monster 900 zitten kijken maar ik kon er geen één vinden die binnen mijn budget paste.
 
Dank je en jij ook gefeliciteerd met je mooie Duc.
Ik heb ook nog een tijdje naar een Monster 900 zitten kijken maar ik kon er geen één vinden die binnen mijn budget paste.
Hadden we eerder moeten weten want die van mij mag naar een nieuwe eigenaar. Maar achteraf is een koe in de kont kijken😂😂
 
Heel toevallig dat ik laatst Steven en Gert nog tegenkwam op het pk-Powerhouse, maar voor de rest is er geen actie haha!
Wat jammer! Was zo’n leuke club werd bijna elk weekend wel gereden. Heb sinds kort weer een motor. Geen vfr meer. Maar een kawa zxr750 uit 89. Dacht misschien weer leuk om met dat clubje te gaan rijden
 
In t Vechtdal, en dan vooral Balkbrug, Dedemsvaart wordt nog wel geregeld wat gereden maar dat gaat via whatsapp. Zit je in die richting van Zwolle?
 
Terug
Bovenaan Onderaan