'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Geen hooikoorts hier en daar ben ik heel blij mee! Afgelopen 4 weken zo'n 1500 km gereden met een langeduurtestfiets en daar knetteren we komend weekend nog effe 1250 km bijop. Luxemburg, here we come!!
 
Geen hooikoorts hier en daar ben ik heel blij mee! Afgelopen 4 weken zo'n 1500 km gereden met een langeduurtestfiets en daar knetteren we komend weekend nog effe 1250 km bijop. Luxemburg, here we come!!

Moet je inderdaad blij mee zijn :)

Maarrehm.. Dat zijn ook serieuze kilometers, dat je daar buiten je werk en gezin nog tijd voor hebt zeg :P



ps mocht je het nog niet doorhebben, wij kennen elkaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb je al eens medical taping geprobeerd? Schijnt goed te werken tegen hooikoorts. Wil t binnenkort eens proberen :)
 
Ik heb ook erg last van hooikoorts. Zondag bij de appie zo'n neusspray gehaald van Prevalin, en daarna lekker in de tuin kunnen werken (icm een pilletje reactine). Lijkt voor mij dus redelijk te helpen. En anders eens langs de huisarts ;)
 
full


Ik zal eerdaags ook weer een meerijden op mien kawa, is ook al weer jaren geleden toen had aardbei nog een R1👍
 
Medical taping?

Ik heb idd al medicatie (via de huisarts nog wel :P), maar meer tips zijn altijd welkom :)
Ja, een soort elastische tape wat vooral gebruikt word door fysiotherapeuten om spieren te ontlasten. Maar een mooi bijeffect zou zijn dat het je hooikoortsklachten verminderd :)
 
Ja, een soort elastische tape wat vooral gebruikt word door fysiotherapeuten om spieren te ontlasten. Maar een mooi bijeffect zou zijn dat het je hooikoortsklachten verminderd :)

bijzonder! Lijkt me vreemd als een stuk tape zou werken. Zou wel een uitkomst zijn,want de afgelopen dagen waren geen pretje..... Morgenochtend gaat mijn vriendin naar de yoga daar is iemand aanwezig die dergelijke tape plakt. 15,00 euro. Het proberen waard. Helpt het mag ze mijn rug ook volplakken ;)
 
Moet je inderdaad blij mee zijn :)

Maarrehm.. Dat zijn ook serieuze kilometers, dat je daar buiten je werk en gezin nog tijd voor hebt zeg :P



ps mocht je het nog niet doorhebben, wij kennen elkaar ;)

Het is ook een stukje werk, gevalletje van het nuttige met het aangename verenigen..... En ik denk dat ik wel weet wie jij bent. Iets met Hoogstraat en Nicky??
 
Het is ook een stukje werk, gevalletje van het nuttige met het aangename verenigen..... En ik denk dat ik wel weet wie jij bent. Iets met Hoogstraat en Nicky??

Klopt helemaal :) Maar dan heb je wel een mooi baantje dus :) Ik toer ook heel wat af, maar da's dan meestal met de een of andere bus en een autoambulance erachter :P



Had het eerder (in het vorige topic volgens mij) wel eens gehad over een VFR met een verroeste tank.

Well... Da's opgelost, vanavond in elkaar gezet en ff een stukkie gereden. Eerst ff langs de pomp, want 5 liter is natuurlijk niet bijzonder veel...

13428617_950906531691336_3728385929006233187_n.jpg


Ik heb m'n twijfels om 'm weg te doen, o.a de leeftijd (vereist imo wat meer aandacht dan ik 'm kan geven, die tank heeft ook zeker 3 maanden geduurd al met al) en de stalplaats is een ding (hij staat nu in een garage aan de andere kant van Zwolle, hij is voor thuis net te lomp...). Maar ik hak de knoop nog niet meteen door, eerst maar eens een poosje mee rijden en dan beslissen :) Mocht ik 'm dan toch niet weg gaan doen, dan gaat-ie denk ik een keer langs Johan van het VFR forum. Kerel schijnt pure magic te verrichten met die dingen :)
 
Laatst bewerkt:
Avond iedereen :W

Mooi fietsje Destruction. Lekker doorrijden zeg ik. Je hebt er genoeg werk in zitten. :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi fietsje Destruction. Lekker doorrijden zeg ik. Je hebt er genoeg werk in zitten. :]

Zeg dat wel ja:

- Voororkkeerringen vervangen
- Remklauwen gereviseerd, nieuwe remblokken
- Nieuwe accu
- Alle vloeistoffen ververst, nieuw oliefilter en luchtfilter
- Nieuwe bougies
- Kleppen gesteld
- Voorband vervangen, nieuw ventiel
- Uitlaat vervangen (het is nu allemaal RVS)
- Carburateurs schoongemaakt en gesynchroniseerd
- Tank ontroest


En da's dan alleen het technische verhaal, en hebben een aantal dingen op deze lijst nog behoorlijk tegen gezeten. Toen ik hem kocht (eind 2013), had-ie 4 of 5 jaar (verkoper wist het ook niet zeker meer) stil gestaan, wel binnen gelukkig, maar toen moest er dus vanalles aan gebeuren. De voorremmen zaten muurvast. Dat gaf ietwat een uitdaging toen we het ding - na die 4 of 5 jaar - weer van z'n plaats wilden pakken :P
 
Ja, een soort elastische tape wat vooral gebruikt word door fysiotherapeuten om spieren te ontlasten. Maar een mooi bijeffect zou zijn dat het je hooikoortsklachten verminderd :)

Maat van mij heeft het ook laten doen deze week. Ik wacht in spanning af want heb er met pieken extreem last van.
 
Iemand nog een mooie route van 150 a 200 km ergens bij utrechtse heuvel rug oid? Staan wel wat op routeyou maar ik weet niet of die een beetje 'sportief' te rijden zijn.
 
VBWT1qC.png


Word komende week inderdaad niet echt super weer. -O-
Hopelijk is het volgende week als ik in het Zwarte Woud zit wel mooi weer. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan