'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Klopt. Ik heb ook slechte kleding maarja ik rijdt ook gewoon minder na mijn ongeluk en de geboorte van mijn zoon.
En om dan een Goretex laminaat pak te kopen voor die paar keer dat ik wel kan maar het slecht weer is vindt ik ook weer zo wat.
(eigenlijk ook stiekem omdat alle Goretex laminaat pakken lelijke touring modellen zijn, ik weet dat Rev it een waterdichte leer/textiel laminaat combi heeft maar volgens mij was die iets van 1600 euro)

NB koud valt vaak wel mee, ik ben zondag nog 2 uur op de naked weg geweest met een motorjeans en leren jas aan (en een shirt, trui en vest eronder).
Ik had het trouwens wel koud toen ik weer thuis was :+
 
Ik zelf rijd ook met slechte weersbestendige kleding🤣 lees een motor jean en een simpele jas... En ook precies om de zelfde reden, om nou meer uit te geven aan kleding dan aan mn motor zie ik nog niet helemaal voor me.
 
Weinig inderdaad (in de herfst en winter dan). Wel gedaan en ook precies de reden dat ik geen "half werk kleding" wil hebben.
Niets zo irritant als die pakken die sompig en zeiknat zijn aan de buitenkant. Verder is mijn huidige motor ook ongeschikt minder geschikt voor woon-werk in de huidige omstandigheden. En ik vindt het een beetje zonde van mijn vrij nieuwe motor (waarom koop je dan zo'n nieuwe :9)
 
Zo de viffer weer even lekker laten vertroetelen en klaar voor t nieuwe seizoen!

20230301_083932.jpg


Nee, ben nu zelf even uitgeschakeld, anders had ik dit weekend gewild.
Weer inzetbaar?
 
Is dat bij de VFR monteur? Ooit nog contact mee gehad toen ik nog niet alle gereedschappen bij elkaar had om bepaalde reparaties aan mijn VFR te doen, uiteindelijk werd dat niks omdat hij alleen een totaalpakket wilde doen ipv losse klussen. Waar hij op zichzelf natuurlijk ook gelijk in heeft :)
 
Is dat bij de VFR monteur? Ooit nog contact mee gehad toen ik nog niet alle gereedschappen bij elkaar had om bepaalde reparaties aan mijn VFR te doen, uiteindelijk werd dat niks omdat hij alleen een totaalpakket wilde doen ipv losse klussen. Waar hij op zichzelf natuurlijk ook gelijk in heeft :)
Ja klopt, vond het een erg fijne vent. ik heb wel een totaal pakketje genomen. Ik weet niet hoe dat zit met kleine of enkele reparaties.

Heb zelf helaas de ruimte niet om onderhoud te doen, en een hekel aan om op de stoep sleutelen... ook te weinig kennis overigens.
 
Ja klopt, vond het een erg fijne vent. ik heb wel een totaal pakketje genomen. Ik weet niet hoe dat zit met kleine of enkele reparaties.

Heb zelf helaas de ruimte niet om onderhoud te doen, en een hekel aan om op de stoep sleutelen... ook te weinig kennis overigens.

Niks negatiefs hoor, ik geef 'm opzich wel gelijk dat-ie elke motor dezelfde behandeling wil geven. Echter had ik de meeste klussen uit zijn totaalpakket zelf al gedaan, om hem het dan nog eens te laten doen is natuurlijk geld over de balk smijten ;) Het leek me verder inderdaad een prima kerel.

Mijn motor moet nog verse remolie (2 jaar geleden gedaan) en nieuwe banden, en dan staat hij er weer klaar voor. Heb op het moment alleen weinig tijd om te sleutelen. Werk gaat voor op de hobby's.
 
Niks negatiefs hoor, ik geef 'm opzich wel gelijk dat-ie elke motor dezelfde behandeling wil geven. Echter had ik de meeste klussen uit zijn totaalpakket zelf al gedaan, om hem het dan nog eens te laten doen is natuurlijk geld over de balk smijten ;) Het leek me verder inderdaad een prima kerel.

Mijn motor moet nog verse remolie (2 jaar geleden gedaan) en nieuwe banden, en dan staat hij er weer klaar voor. Heb op het moment alleen weinig tijd om te sleutelen. Werk gaat voor op de hobby's.
Geld over de balk smijten lijkt me niemands hobby🤣 tenzij je bedragen gestort krijgt dat je het niet voelt uiteraard..

Doe je dat zelf de banden? jammer eigenlijk he dat er gewerkt moet worden om de hobby te kunnen bekostigen🙃
 
Ik ben zzp'er en er moet vooral gewerkt worden om de klanten tevreden te houden :) Want alleen een tevreden klant is een terugkomende klant.

Ik heb in de berging achter mijn huis een klein werkplaatsje ingericht, en daar kan ik inderdaad heel veel zelf. Banden vervangen doe ik ook zelf inderdaad.

Als ik niet hoefde te werken om o.a m'n hobby's te bekostigen, zou ik vrij veel op de motor zitten. En ik denk ook wel meer tijd besteden aan andere hobby's waar ik nu bijna niet meer aan toe kom.. M'n elektrische gitaar staat bijvoorbeeld al jaren op z'n standaard. Dat gelukkig zonder te klagen :P
 
En ook ik ben op het zwolletopic beland!

Sinds deze zomer heb ik zowel mijn rijbewijs als een motor! Ik woon in Zwolle en het lijkt me leuk om een keer te rijden met anderen uit de omgeving.

Word er van het voorjaar i.o. zwolle weer gereden??
Ik weet bijna zeker dat ik je zojuist heb zien rijden op de Zalkerdijk! Ik reed achter je op die chopper (met een groene jas aan)
 
Ik weet bijna zeker dat ik je zojuist heb zien rijden op de Zalkerdijk! Ik reed achter je op die chopper (met een groene jas aan)
helaas, Vandaag wel gereden maar niet over de zalkerdijk (al vind ik dat een leuk stukje). Vandaag omgeving laag zuthem, heino en raalte gereden.. dacht laat ik eens de andere kant op gaan.
 
Hallo iedereen,

Ik zoek iemand die 2 bandjes om losse velgen wil leggen. Enig idee voor iemand omgeving Zwolle?
 
Terug
Bovenaan Onderaan