'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik heb ook nog een nieuwe foto voor de OP...

full
 
Zal binnenkort ook maar is een mooie foto maken van mijn motor voor de OP. Maar eerst wassen, ding zit weer onder de stuifmeel. B|
 
Week van 12 juni, even wachten tot vriendinlief rooster heeft. Zal komende week ergens komen.

@Michel nog steeds zelfde nr? 43 aan eind?
 
Laatst bewerkt:
Yep

Kan wat mij betreft elke dag als het weer dat toelaat
 
Laatst bewerkt:
Vanavond mooi ritje binnendoor naar Deventer. Terugweg dijkje mee gepakt (na 20.30u). Mooi rustig dus lekker kunnen sturen

Weet iemand trouwens of er vaste flitsers staan op de holtenweg in Deventer. (Bij de scheg, vanuit colmschate richting centrum)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan de bezem ook wel door de OP heen........
Ik heb er stevig de bezem doorheen gehaald, alles zonder foto eruit en daarnaast mensen eruit die al geen motor meer hebben. Maar ik wil best nog ff wat extra aan de huishouding doen. Wie zouden er volgens jou nog meer uit kunnen.
 
Vanavond mooi ritje binnendoor naar Deventer. Terugweg dijkje mee gepakt (na 20.30u). Mooi rustig dus lekker kunnen sturen

Weet iemand trouwens of er vaste flitsers staan op de holtenweg in Deventer. (Bij de scheg, vanuit colmschate richting centrum)

Nope! Af en toe een container voor zover ik heb gemerkt sinds ik er woon ;)
 
Ik heb er stevig de bezem doorheen gehaald, alles zonder foto eruit en daarnaast mensen eruit die al geen motor meer hebben. Maar ik wil best nog ff wat extra aan de huishouding doen. Wie zouden er volgens jou nog meer uit kunnen.


Mijn TL1000R heb ik al 2 jaar niet meer ,dus qua huishouding is er nog winst te halen. ik zal je tzt verzoeken mijn nieuwe aanwinst op te nemen in de OP.
 
Mijn TL1000R heb ik al 2 jaar niet meer ,dus qua huishouding is er nog winst te halen. ik zal je tzt verzoeken mijn nieuwe aanwinst op te nemen in de OP.
Snap ik wel, dat je die 2 cilinder weg hebt gedaan. Wie wil er nou geen 4 op een rij.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan