'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Sja.... keuzes.... wij zaten lekker binnen met een burgertje :p
Haha, achja was wel leuk om de SV650 te vergelijken met m'n Hawk. Zo'n SV650 is toch een stuk civieler. :9

Bedankt!

Zelf ook nog even rond gehangen bij TT motoren, denk dan ook wel wat mensen tegen gekomen te zijn. Vanaf 11.00 tot 15.00 demo gereden! :P De rit van 14.00 was ik zeik nat geworden en toen was de lol er wel weer af. ;)

Nog wel een mooie broek gehaald en een paar burgers !! *O*

Welke motor reed je om 14? Ik zat op de zwarte SV650.
Mijn motor staat even stil door een miscalculatie in de tijd die ik nodig dacht te hebben voor het verbouwen van de achterkant |(
Ik verwacht m met 2 weken weer rijdend te hebben :]

Maar gezien alles hier op het forum/dit topic nogal stroef verloopt wil ik anders wel even een groepsappje aanmaken? ff naam en 06 in een PB'tje mijn kant op als degenen die willen rijden het ermee eens zijn.

Anders gebeurd er hier nooit wat. :z

:t
Goede idee! PB gestuurd. :)
 
Is er hier iemand in de omgeving die verstand heeft van bedrading en bereidwillig om mij te helpen?
Het gaat om de bedrading van het achterlicht en knipperlichten waar naar gekeken moet worden en desnoods vervangen.
 
Wat is er met de bedrading? Wellicht handig om het probleem erbij te vermelden :)

Bij het demonteren van de achterzijde van de motor, kwam ik erachter dat de bedrading niet helemaal goed meer is. Ik had al een keer sluiting gehad in dat gedeelte en nou weet ik (denk ik) waar het vandaan komt.

DUS, ik heb het doorgeknipt aan het einde (het koper stak er aan alle kanten uit). Ik ben verder geen elektricien, maar wil wel graag weten wat, wat is en alles weer klaar en vers om aan te sluiten zodra het spatbord klaar is.
 
Revit85 heb net rondje Zwolle, Heino, Liederholthuus Zwolle gedaan...mooi om te doen, achterafwegen met veel bochten, rustig an doen dus.
Van de week Zwolle, Wijhe Deventer gedaan en via de dijkweg , andere kant ijsel dus, weer terug, kom je ook weer in Wapenveld terug, mooie route!
Zwolle, Kampen, Ens, Kraggenburg, Vollenhoven, Blokzijl, Zwartsluis, Zwolle is ook mooi om te rijden
 
Zo, na vorig jaar november de CBF verkocht te hebben, nu weer voorzien van een motor. Het is een 2002 Suzuki GSX 750 F geworden. Wat een heerlijk soepele fiets! Kijk er naar uit om de nodige kilometers te gaan maken.

full
 
Goedemorgen!
Een nieuw gezicht voor jullie...ik ben Gwendolyn 33 jaar kom uit Hattem en rij een Suzuki GSX-R K7. Zaterdag ga ik met een vriendin naar de TT en zondag wilde we ergens in Zwolle de TT kijken. Weten jullie of je ergens (cafe, motorzaak, etc.) leuk en met een beetje sfeer de TT kan bekijken?! Wellicht dat we zondag alsnog naar Assen gaan maar dat moeten we nog even bekijken!

Alvast bedankt!
Groet Gwendolyn
 
Ik zou het niet weten, ik woon zelf in W'veld maar heb nog niet over zoiets gehoord in de buurt. Zondag ben ik zelf op de paddock.

OT: Voor iedereen die dit leest en nog in een groepsapp wilt, loopt er zoals eerder aangeven een 038 groepsapp. Stuur me een PM en ik voeg je toe.
 
Welkom Gwendolyn!

Dit topic begint zowaar weer een beetje actief te worden.
We hebben ook een whatsapp groep. Even REVIT85NL een PM sturen met je telnr om uitgenodigd te worden.

Misschien kun je de TT kijken in de bierton als dat nog open is, dat is geloof ik de thuisbasis van een motorclub uit Zwolle. Maar zeker weten doe ik het niet.
 
@REVIT85NL: Zal er 's over nadenken als ik m'n motor af heb :) Zolang het maar geen wedstrijden zijn, ik ben met m'n hobby bezig, niet op de vlucht (ik ben niet iemand die continue op de snelheidsmeter kijkt maar snelheden die me m'n rijbewijs kunnen kosten heb ik geen zin in) :P

Verder vertrek ik vrijdag richting Assen, en ga ik zondag weer terug naar Zwolle. Geen idee of hier ergens de TT te bekijken is :)
 
Laatst bewerkt:
Desnoods wordt het gewoon thuis op de bank, thanks iig voor het meedenken!

Maar een whats app groep, gaat het daar alleen over bier en tieten of ook over andere dingen? ;)
 
Laatst bewerkt:
@REVIT85NL: Zal er 's over nadenken als ik m'n motor af heb :) Zolang het maar geen wedstrijden zijn, ik ben met m'n hobby bezig, niet op de vlucht (ik ben niet iemand die continue op de snelheidsmeter kijkt maar snelheden die me m'n rijbewijs kunnen kosten heb ik geen zin in) :P

Ik rijd zelf een chopper, hoe hard denk je dat ik ga? _O-

Maar een whats app groep, gaat het daar alleen over bier en tieten of ook over andere dingen? ;)

Tot nu toe motoren en BBQ'en ;) Onzin apps houd ik zelf niet van :N
 
Zo, vanavond de GSX voor het eerst eens goed uitgelaten. Wat een heerlijke fiets. Rijdt heerlijk soepel en super wendbaar!

Gelijk maar even een foto gemaakt voor de OP!

full
 
Had ff een berichtje in de app gegooid, ik had wel ff mee gewild :)
Is dat Zalk btw?

Had ik nog wel aan gedacht, maar was de eerste keer dat ik de fiets even goed uitproberen kon. Wou dat liever even alleen doen. Ook regelmatig even gestopt om een aantal dingen na te kijken (en foto's te maken). Volgende week zeker wel nog een keer rijden, zal dan even een berichtje doen.

Nee, is niet Zalk, is mijn woonplekkie Hasselt.
 
Ik moet dat "plekkie" ook maar is opzoeken dan :Y

Ik heb van de week deze bij Zalk gemaakt:
full


Dat kan jij dus beter zo te zien *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan