'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Mooi uitlaatje inderdaad....
Ik wil ook zoiets onder mijn XJ600s, maar weet niet of dat mogelijk is door de originele dubbele uitlaat.
 
Jemig....! Nog niet vol hier!! :X weinig veranderd met een jaar geleden dus.. 😜

Tegenwoordig woonachtig in de Wijk! Dus @tazz kom es langs met die dikke fiets van je! Wil wel even een rondje proberen... Kijken of die schaamranden er ook af kunnen O-)..
 
Mooi man, ik heb zelf een CB500 erbij gekocht met 42kW, dat kun je tenminste uitmelken in NL zonder dat je echt bang moet zijn voor je roze pasje.. :+
Zeg dat niet te hard. Ik heb ooit iemand gesproken die een rij-ontzegging heeft gehaald met een MT-03.....
 
Had laatst een stukje gereden op de normale Tracer 900 tijdens de Gebben demo dag maar werd er niet enthousiast van. Voelde wel licht aan maar vond het niet bijzonder in de bochten. En ook een aardig zenuwachtig op het gas maar ook weer niet bijzonder krachtig (niet het spaceship hyperdrive gevoel wat de Fazer mij geeft als ik op het gas ga).

Maar de MT-10 is denk ik dan ook meer hooligan tool als ik dat zo hoor :9
Fazer is vanaf stationair al soepel en kan 300km op een tank. Scheelt dat ik de Fazer nog niet zo lang heb en hem graag eerst op een ton zet (staat nu op 50k) voordat ik hem weg doe. :Y
Ik heb op die Tracer 900 gereden met de demo dag bij Topmoto apeldoorn. Hij reed wel lekker maar idd wel erg aan/uit reactie aan begin van de gashendel. Geen Wauw factor. Ik vind m wel mooi en het tablet achtige dashboard is ook goed afleesbaar.
 
Ik ga ook morgen. :)

Ben benieuwd, alweer wat jaartjes geleden dat ik er geweest ben.
 
799D26C6-80BE-4ACB-8C6F-5FD5236C8621.jpeg

:9~
 
Inmiddels al de nodige modificaties aan gedaan:

#dominater gp1 dempers
#rode drukplaat
#opener koppelingsdeksel
#carbon top kuipje
 
Ja en jij had toen van mij op de rommelmarkt in de IJsselhallen een oranje/zwarte pothelm gekocht want die paste mooi bij je motor !
Veel succes met je huidige motor dan. 🍀
 
Terug
Bovenaan Onderaan