'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Gele weet ik niet, groene (Kawasaki) wel.
Geel zijn ze al lang dealer van, groen pas recent (sinds nieuwe gebouw) :)

Ik heb er geen slechte ervaring mee, mja ik weet meestal wat ik wil en onderhoud doe ik ook meestal zelf. Volgens mij zijn de meeste grote zaken ook wel kwikfit achtig, tenminste dat gevoel heb ik altijd wel.
 
Ik wil graag weten welke motorzaak te vertrouwen is voor reparaties, en die je niet onnodig op kosten jaagt.
Ik heb namelijk bij de grootste motorzaak van Zwolle een beetje het gevoel dat zij een beetje kwik-fit achtige
praktijken er op na houden, vooral gedreven door een nogal stugge en norse meneer die daar de baas is.
Dit is mijn gevoel, dat zeg ik er even bij...
Ik denk dat de meesten wel begrijpen welke motor zaak ik bedoel, en ik zal dus ook geen naam noemen.
Nou wat een boel negatieve reacties over een paar voor valletjes! Tuurlijk is een grote motorzaak duurder als een kleine meestal eenmanszaak en zitten er meer schakels tussen(dus maak goeie afspraken en zet je wensen op papier) in een groot bedrijf waar fouten worden gemaakt, dat gebeurt overal of werken jullie altijd gelijk foutloos? Ik wordt er altijd een beetje flauw van om bedrijven af te zeiken om enkele negatieve ervaringen, terwijl er ook meer positieve zijn. Ik ga straks ff kijken daar op de opendag👍 have a Nice Day👍

Oja ik wil jullie niet aanvallen maar sommige dingen kstn nu eenmaal geld of problemen zijn lastig te tackelen. En tijd is geld tegenwoordig 😂
 
Nou wat een boel negatieve reacties over een paar voor valletjes! Tuurlijk is een grote motorzaak duurder als een kleine meestal eenmanszaak en zitten er meer schakels tussen(dus maak goeie afspraken en zet je wensen op papier) in een groot bedrijf waar fouten worden gemaakt, dat gebeurt overal of werken jullie altijd gelijk foutloos? Ik wordt er altijd een beetje flauw van om bedrijven af te zeiken om enkele negatieve ervaringen, terwijl er ook meer positieve zijn. Ik ga straks ff kijken daar op de opendag👍 have a Nice Day👍

Oja ik wil jullie niet aanvallen maar sommige dingen kstn nu eenmaal geld of problemen zijn lastig te tackelen. En tijd is geld tegenwoordig 😂
Open dag? Dan ga ik ook nog even kijken... :]
Het gaat niet over de zaak in het algemeen, maar meer om een bepaald persoon die wat nors en bot kan overkomen op klanten.
 
Ik wil graag weten welke motorzaak te vertrouwen is voor reparaties, en die je niet onnodig op kosten jaagt.
Ik heb namelijk bij de grootste motorzaak van Zwolle een beetje het gevoel dat zij een beetje kwik-fit achtige
praktijken er op na houden, vooral gedreven door een nogal stugge en norse meneer die daar de baas is.
Dit is mijn gevoel, dat zeg ik er even bij...
Ik denk dat de meesten wel begrijpen welke motor zaak ik bedoel, en ik zal dus ook geen naam noemen.
Als Raalte nog mag qua afstand: Boshuizen Motorservice (Eigenaar Koen is een topkerel).
 
Nou wat een boel negatieve reacties over een paar voor valletjes! Tuurlijk is een grote motorzaak duurder als een kleine meestal eenmanszaak en zitten er meer schakels tussen(dus maak goeie afspraken en zet je wensen op papier) in een groot bedrijf waar fouten worden gemaakt, dat gebeurt overal of werken jullie altijd gelijk foutloos? Ik wordt er altijd een beetje flauw van om bedrijven af te zeiken om enkele negatieve ervaringen, terwijl er ook meer positieve zijn. Ik ga straks ff

Oplichting en bedreiging als je ze daar op aanspreekt noem ik niet "een voorvalletje". Ik kan er helaas niks anders van maken. Valse diagnoses, een draaiende/liegende werkplaatschef en een eigenaar die dreigementen uit als je zijn personeel (op nette wijze) aanspreekt op het oneerlijk handelen.

Van mij mag die toko omvallen, ik zou ze niet missen. Er loopt echt wel geschikt volk rond hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar de eigenaar en werkplaatschef verkloten het voor de rest. Ik woon er dicht bij en ik haalde voorheen _alles_ bij die zaak, huurde nog wel eens een motortrailer, etc. Nu geef ik er geen euro meer uit en kom ik er niet meer. Een motortrailer heb ik inmiddels zelf (en dan geremd, eigen kenteken). Ik rijdt naar Nieuwleusen of ik bestel online, werkt prima.
 
Laatst bewerkt:
Is er ook in Zwolle een groepje Honda / cb500x rijders die eens samen willen touren?

Ik woon zelf namelijk in Zwolle en lijkt mij leuk om eens samen te rijden.

Ben benieuwd 😉
 
Ik heb een OG CB500X (codenaam '99 CB500 :9). Maar iets organiseren met allerlei verschillende motoren gaat al moeizaam, laat staan Honda (CB500) only.
 
Ben volgende week een paar dagen met de motor in Ommen. Is er nog iets wat ik gedaan/ gezien moet hebben? Of is er een vast verzamel moment op een vaste plek?

Moet ik nog rekening houden met wegen die gesloten zijn in het weekend?
 
Laatst bewerkt:
Ben volgende week een paar dagen met de motor in Ommen. Is er nog iets wat ik gedaan/ gezien moet hebben? Of is er een vast verzamel moment op een vaste plek?

Moet ik nog rekening houden met wegen die gesloten zijn in het weekend?
Als je van Ommen naar Vilsteren rijd krijg je een paar hele mooie S bochten bij camping Laarbrug.
 
Ben volgende week een paar dagen met de motor in Ommen. Is er nog iets wat ik gedaan/ gezien moet hebben? Of is er een vast verzamel moment op een vaste plek?

Moet ik nog rekening houden met wegen die gesloten zijn in het weekend?
Van Ommen naar Den Ham is een mooie weg om te rijden.
Volgens mij zijn er geen wegen afgesloten in die omgeving.
Weer niet of je er zondag nog bent, maar in Hattem bij Kiosk “de Leemkule” is elke zondagmorgen een meeting van (klassieke) brommers, auto’s en motoren.
 
Van Ommen naar Den Ham is een mooie weg om te rijden.
Volgens mij zijn er geen wegen afgesloten in die omgeving.
Weer niet of je er zondag nog bent, maar in Hattem bij Kiosk “de Leemkule” is elke zondagmorgen een meeting van (klassieke) brommers, auto’s en motoren.
Thanks.

Ben er van zaterdag tot zaterdag, dus de eerste dag zou moeten kunnen. Heb je iets van een website of zo voor meer info etc?
 
Van Ommen naar Den Ham is een mooie weg om te rijden.
Volgens mij zijn er geen wegen afgesloten in die omgeving.
Weer niet of je er zondag nog bent, maar in Hattem bij Kiosk “de Leemkule” is elke zondagmorgen een meeting van (klassieke) brommers, auto’s en motoren.

Leuk om dit te lezen! Woon alweer een paar jaar in Zwolle, maar nooit geweten dat er zoiets in Hattem was 😊
 
Thanks.

Ben er van zaterdag tot zaterdag, dus de eerste dag zou moeten kunnen. Heb je iets van een website of zo voor meer info etc?
Geen website wat betreft de meeting, maar wel van de locatie.
 
Geen website wat betreft de meeting, maar wel van de locatie.
Iets van een begin- en eindtijd? Handig om te plannen

EDIT; volgens google is het ongeveer tussen 10 en 12
 
Laatst bewerkt:
Iets van een begin- en eindtijd? Handig om te plannen

EDIT; volgens google is het ongeveer tussen 10 en 12
Klopt…zo rond half 11 komt het meestal op gang en rond een uur of 12 - half 1 zijn de meeste weer weg.

Denk dat ik Zondag ook wel aanwezig ben met mijn GPZ500S.
 
Ik ben er.

Zal ff kijken of ik een GPZ zie staan. Zo druk is het niet
En dankzij de GPZ hebben we elkaar getroffen.
Leuk je even gesproken te hebben!
Stond leuk spul tussen…
B994A848-493C-467F-B7F9-0DDED4F8FA09.jpeg

6283A123-DD96-4189-9CF8-C446609D189F.jpeg
D3C39354-17A1-4307-8AE8-A1AD01767ED9.jpeg
59FCE84B-250C-4103-8E1D-FDAFE0C4A1EC.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan