'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik kies wel altijd het verkeerde moment uit van bike te wisselen...
koop ik een fiets die je beter niet in de winter kunt rijden in december ! _O-
 
Veel plezier met je nieuwe bike!

Mijn motor staat in m'n werkplaats, op de brug. Het is tijd voor nieuwe remschijven (en dus blokken). Gelijk de remslangen vervangen en progressieve veren plaatsen, en nog wat kleine zaken aanpakken nu 't ding toch al stil staat :)
 
Veel plezier met je nieuwe bike!

Mijn motor staat in m'n werkplaats, op de brug. Het is tijd voor nieuwe remschijven (en dus blokken). Gelijk de remslangen vervangen en progressieve veren plaatsen, en nog wat kleine zaken aanpakken nu 't ding toch al stil staat :)
Dank je en succes met het onderhoud van je bike ! 🍀
 
En ook ik ben op het zwolletopic beland!

Sinds deze zomer heb ik zowel mijn rijbewijs als een motor! Ik woon in Zwolle en het lijkt me leuk om een keer te rijden met anderen uit de omgeving.

Word er van het voorjaar i.o. zwolle weer gereden??
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221209-113533_Gallery.jpg
    Screenshot_20221209-113533_Gallery.jpg
    146 KB · Weergaven: 11
Lijkt me leuk een keer n rondje te doen maar mij is het nog wel een beetje te koud en nat allemaal nu.:X

Is die foto trouwens in de buurt van zwolle gemaakt?
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
En ook ik ben op het zwolletopic beland!

Sinds deze zomer heb ik zowel mijn rijbewijs als een motor! Ik woon in Zwolle en het lijkt me leuk om een keer te rijden met anderen uit de omgeving.

Word er van het voorjaar i.o. zwolle weer gereden??
welkom hier! Leuk om een Viffer in de buurt te hebben! Ik rijd regelmatig hier in de buurt rond (al dan niet met de VFR of met de Yamaha)
 
Heeft er überhaupt iemand een sticker op de kentekenplaat?
Ik rijd regelmatig een rondje en doe ook nog wel eens een bakje koffie bij TT motoren maar heb nog nooit een mf sticker gespot.
 
Heeft er überhaupt iemand een sticker op de kentekenplaat?
Ik rijd regelmatig een rondje en doe ook nog wel eens een bakje koffie bij TT motoren maar heb nog nooit een mf sticker gespot.
:Y

Altijd nog een mf sticker op de kentekenplaat gehad
 
Nee, "nog" geen sticker. wel een klein kunststof plaatje naast de kentekenplaat geknutseld waar de stikker op moet. Ik hou niet van ge-zeur met de politie dat je niets op het kenteken mag plaatsen.
 
In 10 jaar tijd nog nooit gezeur over gehad, ook niet bij bij een politie rijvaardigheidscursus. Ook niet toen een politieagent op mijn motor reed nadat mijn rijbewijs was ingenomen.

Als ze er over gaan zeuren trek ik hem eraf en plak ik volgende dag weer een nieuwe...
 
Jaaaren geleden eens de letters van mijn kenteken plaat aangepast, van de tweede letter een F een E gemaakt met zwarte isolatie tape om de wegenbelasting te ontduiken, Motor politie achter mij aan en en vertelde dat deze letter combinatie niet bestond voor motoren. Dat was een dure les. _O- _O- :(:(
 
Jaaaren geleden eens de letters van mijn kenteken plaat aangepast, van de tweede letter een F een E gemaakt met zwarte isolatie tape om de wegenbelasting te ontduiken, Motor politie achter mij aan en en vertelde dat deze letter combinatie niet bestond voor motoren. Dat was een dure les. _O- _O- :(:(
Dat is eerlijk gezegd ook niet slim _O- daarmee trigger je natuurlijk wel de politie
 
Terug
Bovenaan Onderaan