Taartschep verwijderd

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
Wil even mijn werk van vandaag met jullie delen :)

full
 
Laatst bewerkt:
mooi!

alleen wat ik niet snap; die lantaarns laat je lekker zitten?
ga eens snel een setje kellermanns kopen! ;)
 
Alleen had ik mijn kenteken onzichtbaar moeten maken bij deze post ?
 
Laatst bewerkt:
nee, waarom zou je...misschien zijn die knippertjes nog leuk als feestverlichting maar ze moeten echt van die fiets af asap[misschien moest je maar eens een feestje geven...]
 
uhm omdat iedereen dat hier doet ben ik nu achter :)

inderdaad kleinere zijn mooier maar die heb ik (nog) niet aangeschaft. Ik ben toch wel iemand die van "gezien worden" houd als ik richting aan geef. Ik heb nog geen ervaring met andere knippers. Zijn kleinere ook nog steeds duidelijk ?
 
uhm omdat iedereen dat hier doet ben ik nu achter :)

inderdaad kleinere zijn mooier maar die heb ik (nog) niet aangeschaft. Ik ben toch wel iemand die van "gezien worden" houd als ik richting aan geef. Ik heb nog geen ervaring met andere knippers. Zijn kleinere ook nog steeds duidelijk ?
Kellerman Micro's hebben E-keur, geven een tiet licht.
 
Ik heb laats met een toerrit achter een motor met kleine knippers gereden, Met de origenele rommel ben veeel beter zichtbaar
 
kellermann knippers zijn o.a. verkrijgbaar via motopro.com, maar de Duke knippers zijn ook mooi en hebben E keur en kosten de helft van de Kellerman knippers.

Oh ja de Duke knippers zijn weer verkrijgbaar via Bike-design.be
 
Ik heb deze foto al een keer eerder gepost ( Andere R1 gekocht. ), en hier je zie je ook de kleine knipperlichtjes. Ik kan je echt verzekeren dat er meer dan genoeg licht vanaf komt. Deze kentekenplaathouder heb ik zelf gemaakt van RVS en de knipper heb ik gewoon gekocht bij Motoport (voor ongeveer 18 Euro)....

Zat er zelfs nog aan te twijfelen om de kentekenplaat verlichting achterwegen te laten, maar dat vond ik net te veel van het goede. Je valt al op met de MF-sticker, en als ze (de pliessie) dan echt gaan kijken, tja.... :+ KASSA !!!!!

Veel succes met je verdere verbouwing aan je taartschep !!!

Groetjes Willi

full
 
Ik heb laats met een toerrit achter een motor met kleine knippers gereden, Met de origenele rommel ben veeel beter zichtbaar
Niet mee eens.

Ik heb ook andere knippers achter en voor. Zijn zeker net zo fel als origineel, zoniet feller. In de binnenkant van het knipperlicht zit (licht)spiegelend metaal. Dit zorgt voor superfelle knipperlichten.
 
Ik ben toevallig ook bezig met de taartschep te verwijderen...
ben bijna klaar nog ff de ijzertjes voor de nieuwe kentekenplaathouder spuiten.. (jaja helemaal zelf gemaakt *D )
en bij de SV is het niet zo makkelijk... blijft namelijk een spleet tussen de kuip en undertail.... :(
post binnenkort wel een pic
 
Niet mee eens.

Ik heb ook andere knippers achter en voor. Zijn zeker net zo fel als origineel, zoniet feller. In de binnenkant van het knipperlicht zit (licht)spiegelend metaal. Dit zorgt voor superfelle knipperlichten.

idd. Mijn vervangingsknippers geven veel meer licht dan de originele hoor !!!

Groetjes,
 
Nou heren ik zal is gaan kijken voor andere knippers. Uit jullie reacties blijkt dat er wel zichtbaar goede knippers zijn :) Zodra ik iets gevonden heb zal ik het posten. Ik ga eerst is bij Motoport kijken.....
 
Dat kon je in mijn profiel nog niet zien gelukkig :)

Ja maar daar stond alleen de woonplaats en niet de straat en huisnummer dus moet ik eerst met mijn bestelbusje heel je woonplaats doorzoeken voor ik mijn slag kan slaan :+ . Ik zou het kenteken dus gewoon hebben weggehaald, maar die discussie is al zo vaak gevoerd vrees ik.
 
Heb hier reeds met een moderator over gecommuniceerd en ben vrij nieuw hier dus had er niet bij stilgestaan om het weg te halen. Maar mocht je het weg kunnen halen, be my guest...... :)
 
Ja maar daar stond alleen de woonplaats en niet de straat en huisnummer dus moet ik eerst met mijn bestelbusje heel je woonplaats doorzoeken voor ik mijn slag kan slaan :+ . Ik zou het kenteken dus gewoon hebben weggehaald, maar die discussie is al zo vaak gevoerd vrees ik.

ok..heb die discussie even gemist denk over het weglaten van de kentekens...maybe even een uitleg waarom je die zou weglaten? op de openbare weg zie je nog ook gewoon de platen...mij is trouwens niet bekend dat adresgegevens via i'net op te zoeken zijn...zo ja, dan ken k t wel begrijpe....
 
sinds vandaag zit er een nieuwe, zelf gemaakte, kentekenplaathouder op..

:]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan