Taillight lampje blijft branden

Ye Greate'96

MF'er
14 jul 2004
79
0
Heiloo
Ik heb sinds gisteren op m'n Honda vf750 c dat m'n taillight lampje blijft branden, ondanks dat m'n lichten aanstaan (en werken) en m'n achterlicht/remlicht het doet.

Ik heb een werkplaats handboek, maar daarin is niets te vinden hierover.
Wat zou dat kunnen betekenen?
 
Is dit je remlicht die blijft branden? dan zou ik eens kijken naar je remlicht schakelaar!! dit zijn meestal van die microswitches (voorrem en voetrem) ff met contactspry eroverheen of anders een nieuw scwitchje plaatsen! mocht dit niet het geval zijn zou ik de bekabeling eens bekijken! kan zijn dat ie erg cotact maat of zo of daar ie door gescheurd is om welke reden dan ook?
 
Is dit je remlicht die blijft branden? dan zou ik eens kijken naar je remlicht schakelaar!! dit zijn meestal van die microswitches (voorrem en voetrem) ff met contactspry eroverheen of anders een nieuw scwitchje plaatsen! mocht dit niet het geval zijn zou ik de bekabeling eens bekijken! kan zijn dat ie erg cotact maat of zo of daar ie door gescheurd is om welke reden dan ook?

Nu ik het weer lees, is het misschien wat onduidelijk. Ik bedoelde dat er een lampje "Taillight" tussen m'n toerenteller en snelheidsmeter blijft branden
 
Eigenlijk was ik 't alweer vergeten, maar toen mijn man en ik een proefrit maakten op onze Magna, bleef datzelfde lampje bij die van ons ook hangen, terwijl de remlicht en het achterlicht het gewoon deden. We hebben er melding van gemaakt en toen we de motor gingen halen, was het euvel verholpen. Ik weet alleen niet meer wat ze er nou precies mee gedaan hebben :+ Misschien wel gewoon het draadje losgemaakt }) Zou het een Magnakwaaltje zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan