Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hm, nog nooit van gehoord.. en kan er ook nergens iets over vinden... Lijkt me wel een leuke mod!vraagje ik zag in een blad een tailraiser staan.
wat voor een efect heeft dat op het stuurgedrag.
ja het ziet er leuker uit je kont komt een cm of 3 hogem maar heeft het ook efect op stuuren of zo.
vraagje ik zag in een blad een tailraiser staan.
wat voor een efect heeft dat op het stuurgedrag.
ja het ziet er leuker uit je kont komt een cm of 3 hogem maar heeft het ook efect op stuuren of zo.
Weet niet of 3 cm echt veel is, maar dit soort veranderingen hebben veel invloed op stuurgedrag, idd makkelijker sturen, maar ook instabieler op rechte stukken, en belangrijkste, VEEL meer kans op tankslappers, dus zorg dat je eerst een stuurdemper monteert.
Is natuurlijk ook afhankelijk van type motor, maar bij R1 laten ze nogal eens de voorvorkpoten door kroonplaat steken, zorgt voor zelfde effect, en 5 mm is nog safe, 10 mm is heftig en 15 mm is zeer heftig. Absoluut zeer agressieg stuurgedrag.
Denk er ook aan dat er flink meer gewicht op voorvork gaat rusten, dus moet je ook veervoorspanning en demping verhogen.
geen idee wat een tailraiser is, maar als je je kont omhoog wilt hebben, doe dat dan mbv een zwaardere veer in je achterdemper oid, maar niet met een lapmiddel.
Zal in dat geval wel voornamenlijk om de cosmetische verandering gaan...
vraagje ik zag in een blad een tailraiser staan.
wat voor een efect heeft dat op het stuurgedrag.
ja het ziet er leuker uit je kont komt een cm of 3 hogem maar heeft het ook efect op stuuren of zo.