tailriser + universele kentekenverlichting

Mr TTB

I'm back!
6 mrt 2007
569
1
Groenlo
Te koop:


1: 25kw set voor een honda cbr 600f (pc25).


2: tailriser
full

Helaas weet ik niet waar deze voor is. De h-o-h afstand is 100mm
Waarscijnlijk is deze voor een cbr 600f pc 31


3: Universeel kentekenplaatverlichting (nieuw)

voor meer foto's laat het me weten, dan stuur ik ze per mail.

Alles mag weg voor een leuk bod.
 
Laatst bewerkt:
Voor een leuk prijsje mag het weg.

Ik zal ook eens proberen te achterhalen waar de tailriser voor is.
 
'25kw set cbr 600 f2, tailriser en uni plaatverlichting' > '25kw set voor cbr 600 f2, tailriser + univ. kentekenverl.'
 
Hee Mr TTB goedenavond!

Wat vragen over de 25Kw set:
Wat voor onderdelen zijn dat? En kan ik ergens vinden hoe die in te bouwen zijn? of kun je dat uitleggen? En tot slot, wat mag het kosten?
Ik hoor het graag van je!

Chris
 
chris,
de 25kw set bestaat uit 4 rubbers met daarin plaatjes die de brandstofdoorstroming vernauwen. Deze moeten geplaatst worden tussen de cilinders en de carberateurs.
De rubbers vervangen de huidige rubbers. Ik zal niet weten waar je op het internet kan vinden hoe je ze kan inbouwen. Maar daar kan ik je dan wel bij helpen.


over de prijs: doe een goed bod

Groet Thijs
 
Laatst bewerkt:
Hola Thijs,

Fijn dat je zo snel reageert! En dat je evt kunt uileggen hoe ze ingebouwd kunnen worden! Ik zou deze rubbers graag van je overnemen voor €30. Kun je me PM'en of dat bod is waar jij aan dacht? En waar kan ik de set dan ophalen? Ik woon in omgeving R'dam. Even kijken of dat aan te rijden is of de post uitkomst biedt.

Ik hoor het graag van je!

Chris
 
'25kw set voor cbr 600 f2, tailriser + univ. kentekenverl.' > 'tailriser + universele kentekenverlichting'
 
Bolski,

bedankt voor het wijzigen en ik zal vanavond eens kijken of ik er een foto bij kan plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan