tailrisers ZX-6R '98

FX-6R

MF'er
4 mei 2004
71
0
Spijkenisse
Toen ik gisteravond mijn tailrisers er onder wilde zetten, kwam ik erachter dat ik de onderste bout waar die aan vast zit niet eruit krijg.
Dit kwam doordat mijn uitlaatspruitstuk er voor zat, net nadat die vier pijpen er 1 waren geworden.
Klopt dat of moet ik wat anders doen.
En is de spanning van de vering er af wanneer ik de achterkant oplift aan het frame, zodat ik dalijk wel nog die veer er weer terug op krijg?

Wie heeft hier ervaring mee?????
 
;(


Die ZX-6R heeft standaard juist al de mogelijkheid om de achterkant te verhogen. Dus wat mij betreft heb je die tailrisers voor niets gekocht.

full
 
Zoals je op de foto hierboven kunt zien, kan je deze moer omhoog draaien en daarna de moer onder dat framesteunpunt ook omhoogdraaien zoals op de volgende foto. Alleen zie je op deze 2e foto geen moer eronder omdat Kawasaki dat vanaf 2001 heeft vervangen door een ring, zodat je dat niet meer makkelijk zelf kan aanpassen. Maar zelfs bij de ZX6R vanaf 2001 kan je dit doen door simpelweg die ring te vervangen door een moer.

full
 
Zoals je op de foto hierboven kunt zien, kan je deze moer omhoog draaien en daarna de moer onder dat framesteunpunt ook omhoogdraaien zoals op de volgende foto. Alleen zie je op deze 2e foto geen moer eronder omdat Kawasaki dat vanaf 2001 heeft vervangen door een ring, zodat je dat niet meer makkelijk zelf kan aanpassen. Maar zelfs bij de ZX6R vanaf 2001 kan je dit doen door simpelweg die ring te vervangen door een moer.

(Afbeelding)

:^ Heb ik ook gedaan. Gaat ie net iets lekkerder door de bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan