Taiwan schakelaartjes voor op het stuur.

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.004
8.190
Assen
.. Ik kan niet op banggood, noch DX die imi-engelse/duitse schakelaartjes vinden om wat mee te experimenteren..
Weet iemand een site waar je vb. knipperlichtschakelaars oude stijl(dus niet van plastic) kan vinden?
Op onderdelenbeurzen zie je er soms standjes van.. die mensen halen hun spul ook ergens vandaan zou je zeggen..?
Tips welkom..

(anders ga ik wat frutten met een tuimelschakelaarje..)
 
misschien vind je er nog meer met handlebar switch.......
dus niet...
ach, ik ga van 'weekend eens kijken naar een soort tuimelschakelaar(moet ook wat afstand overbruggen) en eens kijken of ik daareen huis/bevestiging omheen kan knutselen..vind ik nog leuker om te doen ook. ;)
 
Ik snap niet precies wat voor schakelaartjes je bedoelt, maar conrad.nl heeft heel veel.

Ik haal er graag mijn electronica vandaan, zowel voor de hobby als voor op me werk.

Je moet soms wel even de weg weten, ze hebben erg veel keus. :)
 
full


full


Is dit wat je zoekt?
 
Heb je geen bromfietszaakje in de buurt? Dit waren 'vroeger' doodnormale dingen. Wellicht hebben ze daar nog bakjes met dit soort oude onderdelen.
 
Heb je geen bromfietszaakje in de buurt? Dit waren 'vroeger' doodnormale dingen. Wellicht hebben ze daar nog bakjes met dit soort oude onderdelen.
Ik ben bij 2 lokale brommertoko's geweest, helaas lijkt de tijd dat 'een'brommerzaak deze dingen heeft echt voorbij te zijn..
 
Ik ben bij 2 lokale brommertoko's geweest, helaas lijkt de tijd dat 'een'brommerzaak deze dingen heeft echt voorbij te zijn..


Online is nog zat brommerspul te koop.

Deze schakelaar zat onder andere op een Puch maxi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan