Talent

Mentatliteit zegt idd. nog het meest, de rijders moeten zich helemaal geven voor de sport en trainen, trainen en nog eens trainen.
Dus ze moeten bereid zijn om er een hoop voor op te geven, niet meer naar de kroeg in en dat soort ongein.
Veel rijders die een keer een goed resultaat hebben neergezet gaan er metteen vanuit dat ze alles op een presenteerblaadje krijgen aangeboden.
Australie heeft ongeveer netzo veel inwoners als Nederland, en daar bulkt het van de goede coureurs.
En daar krijgen ze ook echt niks kado.
Er stond pas nog een mooi verhaal over Karl Muggeridge in de Moto73 die ongveer platzak naar Europa kwam om te racen.
Volgens mij is de mentaleit daar veel beter, daar zijn ze meer gewend om te moeten doorzetten om iets te bereiken.
Bij de olympische spelen grossierden de aussies ook al in medailes.
Als men in Nederland een uur extra in de week moet werken is het hek al van de dam.
Nederlanders zijn te veel verwend, ze zeuren te gauw en hebben al snel medelijden met zichzelf.
 
Laatst bewerkt:
Laatste Nieuws (14-10-2004)
Het is zo goed als zeker dat Danny in 2005 alle EK-juniorstock wedstrijden zal rijden met REMARRACING. Het team zal kunnen beschikken over 2 gloednieuwe 2005 cbr's. Het team zal ondersteund worden door Ten Kate racing, dit bevestigde Gerrit ten Kate gisteren vanuit Magnycours.


Van uw site geplukt, en u praat over 3000,- euries, :(
Wij alle weten wel beter dat een fiets wel iets duurder is , zeker als ten Kate er zich mee gaat bemoeien

gooi hier ff een slotje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatste Nieuws (14-10-2004)
Het is zo goed als zeker dat Danny in 2005 alle EK-juniorstock wedstrijden zal rijden met REMARRACING. Het team zal kunnen beschikken over 2 gloednieuwe 2005 cbr's. Het team zal ondersteund worden door Ten Kate racing, dit bevestigde Gerrit ten Kate gisteren vanuit Magnycours.


Van uw site geplukt, en u praat over 3000,- euries, :(
Wij alle weten wel beter dat een fiets wel iets duurder is , zeker als ten Kate er zich mee gaat bemoeien

gooi hier ff een slotje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euhmm.. als je het berichtje van Margriet goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat het over het seizoen 2001 gaat toen Danny dus nog net begon en 11 jaar was. RS125 Cup weet je wel?
Inmiddels is Danny's talent gespot en hebben de grote jongens het overgenomen, en ja dan hebben we het over hele andere bedragen.
 
Laatst bewerkt:
ik wil niet ouwehoeren over Danny's kwaliteiten maar die bedragen , daar klopt niets van, een standaard fiets is al duurder dan waarover Magriet praat. Dus vandaar!!
 
ik wil niet ouwehoeren over Danny's kwaliteiten maar die bedragen , daar klopt niets van, een standaard fiets is al duurder dan waarover Magriet praat. Dus vandaar!!

Wij hadden een nieuwe motor gekocht buiten dit reden we een heel jaar voor 3150 GULDEN!!!!!

Volgens mij zegt Margriet hier dat ze voor 3150 gulden een seizoen in de RS125 Cup konden rijden exl. de aanschaf van de motor.
Een standaard klasse is immers veel goedkoper.
 
Sorry hoor maar Olysjeik snapt het nog steeds niet.Maar goed de meesten die dit lezen zullen het wel begrijpen.Ik ben realistich genoeg dat als Danny zo door blijft groeien in de motorsport ik hem zal laten gaan , want dan krijg ik het waarschijnlijk financieel niet ook niet meer voorelkaar,ik echter alles op alles zetten om hem goed terecht te laten komen.Een ding is zeker,de afgelopen 3jaar heb ik wel gezien dat je bij de jeugd moet beginnen deze kleine kanjertjes kun je namelijk nog vormen.Ik kan dat ook niet alleen hoor begrijp me goed.Wij vragen regelmatig om advies van o.m. Wilco Zeelenberg,Barry Veneman,Gerrit en Ronald ten Kate,Mile,Torlijf,enz enz,en geloof me dit kost niets!!!!!!!!!!!!!,ook dit zijn gewone jongens maar wel met een berg aan ervaring.
 
Hallo Tapey ik denk dat we niet meer in de zac actief zullen zijn i.v.m. het heel veel reizen en trainen in het buitenland,maar zo het er nu naar uit ziet zullen we ook in het ONK JUNIORSTOCK aan de start verschijnen,uiteraard is ook iedereen dan gewoon welkom aan onze vrachtwagen.Trouwens we vonden het bij de ZAC super gezellig en Danny heeft er ontzettend veel geleerd. Hopelijk tot ziens.
 
Hallo Tapey ik denk dat we niet meer in de zac actief zullen zijn i.v.m. het heel veel reizen en trainen in het buitenland

Misschien maar beter ook. Best pijnlijk om door een jochie van 14 zoek gereden te worden ;)

Geintje, hoor! Ik hoop echt dat Danny een hele grote gaat worden. En waarom niet? Hij is al hard op weg. Hulde dat je dit mogelijk maakt.
 
ook goede opstap klasses zijn de expie en de pocketbikes als je nog jong bent "7" kun je zo mooi beginnen bij de pocketbikes dan bij de expie ( 50cc grote motoren)dispensatie aanvragen en dan kun je naar de 125cc onk en dan kun je daar net als Ronald beetje rondhangen in alle klasses en dan gevraagt worden naar tt en ja daar maakt rondald goede kans op en dan is een wens uitgekomen, met de tt meedoen. (als kan dan ook nog vooraan.)
 
En ook ik moet hard op zoek gaan naar sponsers. Hier gaat gewoon een heleboel tijd inzitten omdat de meeste bedrijven dit niet zien zitten.

Ik vondt het leuk om met Danny gereden te hebben tijdens de CRT van begin Aug. Een hoop geleerd. Helaas erg druk dus veel inhalen. Een marschal ging ons stoer langszij en ging op z'n plaat in de GT. Tja....... Laatste sessie was rustig kon helaas m'n sessie niet afmaken omdat m'n stepje los was getrild :( Was net leuk! Startte achter John Bakker en Danny haalde me net in voor de Bult. was echt super!! Paar nieuwe lijnen van hem geleerd want ik had/heb heel weinig op Assen gereden. 5x nu.

Voor mij is het financieel ook niet gemakkelijk daarom moet k echt hard op zoek van de winter anders wordt er te weinig geraced volgend jaar.

Danny kan zeker verder komen hij rijdt zeer! gecontroleerd! Maarrrrr zoals Danny wel weet moet ie net zoals Ronald keihard zijn op de baan. Dus op onverwachte plekken de bike er langs drukken en je tegenstander van z'n lijn afduwen. Zoals Ronald Danny liet schikken tpv meeuwenmeer.
 
Hallo Tapey ik denk dat we niet meer in de zac actief zullen zijn i.v.m. het heel veel reizen en trainen in het buitenland,maar zo het er nu naar uit ziet zullen we ook in het ONK JUNIORSTOCK aan de start verschijnen,uiteraard is ook iedereen dan gewoon welkom aan onze vrachtwagen.Trouwens we vonden het bij de ZAC super gezellig en Danny heeft er ontzettend veel geleerd. Hopelijk tot ziens.

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vond het in ieder geval wel leuk om eens met wat aanstormend talent samen te kunnen rijden. Ik hoop dat hij flink doorgroeit, wie weet wat het dan kan worden.

Maar zoals iedereen hier al opmerkt, racen kost gewoon geld. Dit jaar heb ik alles nog zelf betaald, maar ben nu toch op zoek naar andere oplossingen. Zal wel niet meevallen.
 
Ha die racemakkers wij hebben net zo genoten van de onderlinge schermutselingetjes op de crtjes.We zullen elkaar best nog wel tegen komen hoor,waarschijnlijk ook wel tijdens crt dagen.Wij zullen er alles aan proberen te doen om Danny te laten groeien,maar blijven wel met beide beentjes op de grond staan. groetjes remarracing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan