Tamada kampioen in 2005

Ik denk dat die heeft kunnen winnen in Japan omdat Rossi met zijn huidige puntenvoorsprong op Gibernau niet teveel risico wilde lopen, zeker niet omdat Gibernau op de 6e plek rond reed. Rossi moet nu echt gaan denken aan het kampioenschap, terwijl mensen als Tamada kunnen gaan voor een dagwinst en dus meer risico kunnen lopen.
Ben wel van mening dat Tamada kan rijden, goed genoeg zodat Rossi eieren voor zijn geld koos.
Want als Rossi het WK wint, flikt die wel iets unieks in de geschiedenis.
 
Ik denk dat die heeft kunnen winnen in Japan omdat Rossi met zijn huidige puntenvoorsprong op Gibernau niet teveel risico wilde lopen, zeker niet omdat Gibernau op de 6e plek rond reed. Rossi moet nu echt gaan denken aan het kampioenschap, terwijl mensen als Tamada kunnen gaan voor een dagwinst en dus meer risico kunnen lopen.
Ben wel van mening dat Tamada kan rijden, goed genoeg zodat Rossi eieren voor zijn geld koos.
Want als Rossi het WK wint, flikt die wel iets unieks in de geschiedenis.

Zo als jij het beschrijft zit ROSSI NIET in elkaar...
Die kon Tamada echt niet bijhouden hoor... |(
Rossi gaat ALTIJD voor de winst!!
 
Zo als jij het beschrijft zit ROSSI NIET in elkaar...
Die kon Tamada echt niet bijhouden hoor... |(
Rossi gaat ALTIJD voor de winst!!
Ah, het is jouw boezemvriend. :9

Denk dat de Yamaha mensen toch graag zien dat hij het kampioenschap binnenhaalt. :) Hoop het ook, niet omdat ik zo'n Yamaha fan ben maar de arrogantie van Honda mag wel eens hard afgestraft worden. 8-)
 
Zo als jij het beschrijft zit ROSSI NIET in elkaar...
Die kon Tamada echt niet bijhouden hoor... |(
Rossi gaat ALTIJD voor de winst!!


Kom op zeg.
Juist Rossi weet zich te beheersen, de rest niet, juist daarom scoort die vrijwel altijd, en wint die juist.
Als Tamada echt zo goed was, hadden wehem al veel vaker gezien.
Je heb gasten die even een opleving hebben, en daarna weer wegzakken, nee, hier hoeft Rossi echt noet bang voor te zijn.

En Rossi gaat idd voor de winst, de ultieme winst, het WK, en dan staat Honda toch mooi even met zijn bek vol tanden, want volgens Honda kwam het door hun dat Rossi de voorgaande jaren het WK had gewonnen, laat Rossi toch mooi even anders zien.
 
nog een paar pics :
111847.jpg


damn, })
111913.jpg


112153.jpg


jeeez :}
112201.jpg


ik stop maar weer :P kan blijven genieten van de hellingshoek die die gasten durven maken :X
 
kan me herrineren dat er een race was, waar Tamada de schouder bijna aan de grond had liggen( meer dan een centimeter scheelde het haast niet) :}
Dus lef heeft hij ook wel

Over talent of niet :z
De motoGP rijders behoren tot de top van de wereld, anders kom je er gewoon niet tussen, wat hebben ze nou aan een rijder die niet (zo) goed kan rijden, ookal is het soms (jammergenoeg) ook een spel om geld B| ...
 
Aarrgghh....wat een gave foto's zeg, die hellingshoek...damn! :X :X

Ach, ik gun het ze alletwee!

(Zelf zou ik graag Haga in de top van de motogp willen zien rijden, maar okay...)
 
Over de hellingshoek gesproken:
Ik zat de bovenstaande foto's te bekijken, maar ik vraag me af of de hellingshoek groter is bij Tamada?
Ze lijken me even schuin/plat tegaan, alleen hangt Tamada gruwelijk cool naast de motor.
Vergeleken bij Tamada zit Rossi rechtop lijkt het wel! :P
Is me ook opgevallen bij de rijstijl van Melandri, dovisiozo en pedrosa.
Poggiali hangt er ook zo naast....
Mijn conclusie lijkt me dan ook duidelijk: Extra ver naast de motor hangen is niet per defenitie sneller :?
......of toch wel???? ;)
 
De gemiddelde leeftijd wordt o.a. naar boven gehaald door vriend Jeremy MC.Williams (zoals je wellicht weet!!!!

Off-Topic....

Dat zou wel eens kunnen veranderen want tegenover crash.net verklaarde ie er sterk over na te denken WSB te gaan rijden. Geeft wel weer een jongere rijder Motogp te gaan rijden. Alhoewel Aprilia natuurlijk niet echt de plek is om te laten zien. Maar ja, Edwards begon er ook in de GP's en zit nu op een RCV....
 
Zo als jij het beschrijft zit ROSSI NIET in elkaar...
Die kon Tamada echt niet bijhouden hoor... |(
Rossi gaat ALTIJD voor de winst!!
Was het Rossi niet die na Rio zei dat 'ie beter voor de 4de plek had kunnen gaan :? Hij zal nu wel gedacht hebben, "Okay Timide..jij bent Japanner, 't is Japan, jij gaat hard, Biaggi ligt ernaast, Gibernau trekt 't niet..ik pak de 2de plek" :?
..ofzoiets :P
 
Off-Topic....

Dat zou wel eens kunnen veranderen want tegenover crash.net verklaarde ie er sterk over na te denken WSB te gaan rijden. Geeft wel weer een jongere rijder Motogp te gaan rijden. Alhoewel Aprilia natuurlijk niet echt de plek is om te laten zien. Maar ja, Edwards begon er ook in de GP's en zit nu op een RCV....


Sommige mensen zeggen dat Edwards al een contract had voor het volgende seizoen (toen hij bij aprillia ging rijden) bij honda, en dat hij daarom het contract voor een jaar aprillia had aangenomen. Op zich lijkt het best logies, Beste honda-rijder van de SBK op een motoGP honda, ze hadden alleen nog geen plaats voor het eerste jaar. Ik heb hier trouwens niets officieels over vernomen, dus is de vraag als het klopt :?

Jammer dat veel "mindere" of oude motoGP rijders de overstap maken naar SBK, vond het trouwens wel leuk dat mc-coy niet zomaar ff het kampioenschap binnehaalde *D

Misschien dat het ook wel iets voor Tamada zou zijn, denk dat hij een redelijke aanwinst voor het SBK veld zou zijn, hij zou dan wel over moeten naar pirelli's :9
 
Was het Rossi niet die na Rio zei dat 'ie beter voor de 4de plek had kunnen gaan :? Hij zal nu wel gedacht hebben, "Okay Timide..jij bent Japanner, 't is Japan, jij gaat hard, Biaggi ligt ernaast, Gibernau trekt 't niet..ik pak de 2de plek" :?
..ofzoiets :P


Valentino Rossi
“I made a great start and that put me in front. That was very important because behind me hell arrived at the first corner! I tried to stay with Makoto and tried to win. After leading for the first ten laps he overtook me and then I started to slide a lot and I had a little problem exiting the corners under acceleration. It was impossible for me to get back in front of Makoto and for sure I would’ve preferred to win. This second place improves our championship position though, another ten points of a gap. This was an important race for us in every respect.”
bron: yamaha racing
 
Zo als jij het beschrijft zit ROSSI NIET in elkaar...
Die kon Tamada echt niet bijhouden hoor... |(
Rossi gaat ALTIJD voor de winst!!

Dat is waar en dat zegt Rossi ook altijd, zei die ook in de interview toen Tamada won.

Ik heb veel resepct voor Makoto, alleen jammer dat ie het vandaag niet kpn volhouden, desalnietemin verwacht ik erg veel van hem volgend jaar! *D
 
Laatst tijdens Eurosport commentaar: Tamada haalt de grootste hellingshoek van alle GP rijders. Mooie foto´s trouwens. Ik moet nog veel oefenen zie ik al. :P

Ik denk ook indd dat tamada wel erg plat gaat, ook zijn rijstijl is subliem! :} Hij hangt zijn hele bovelichaam naast de motor! Waanzinnig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan