Tamada kampioen in 2005

Ik ben bang dat Tamada in 2005 niet in de top 5 voorkomt...

Mijn voorspelling:

1) Rossi
2) Bayliss
3) Biaggi

Ik ga denk ik vanaf nu elke dag bidden.. haha :P
 
iedereen vergeet dat tamada op brigestone banden rijd die ook niet overal goed kunnen presteren.
ik vind het een super rijder met een super rijstijl en nu hij op michelin banden rijd komt ie zeker weten in de top 4.
 
Jah ben ik met je eens #4.
Tja over tamada ik denk niet dat hij het ver zal schoppen in 2005.
Mischien 2 overwinningen ofzo maar meer verwacht ik niet van deze meneer.
Gibarnau is een sterkere rijders dan tamada heeft hij dit jaar laten zien,en tamada kan gibarnau geheel niet overal bijhouden.Laat staan dat ie rossi kan tegen houden. :]
 
Het blijft moeilijk inschatten natuurlijk. Totaal andere omstandigheden . Natuurlijk is ie een zeer goed coureur. Ik hoop het beste voor hem,ik gun het hem. Die lach van hem maakt hem altijd zo kinderlijk onschuldig he! :9
 
Ik ben benieuwd wat Tamada kan laten zien. Kampioenschap maakt hij gen kans op. Ik denk dat hij het slechts op een paar circuits het goed doet. Maar 2 tot 3 overwinningen moet kunnen.
Hij rijd overigens niet meer op Bridgestone, maar op Michelins. Daar schijnt hij ook erg positief over te zijn. Dus misschien dat dat een groot verschil uitmaakt. Ik zou het niet weten. Hij heeft iig niet meer de beschikking over die superkwalificatieband. Maar goed, waarschijnlijk komt hij zonder ook wel op die eerste rij.
Iemand die weet wat voor een Honda ze bij Konica Minolta Honda tot hun beschikking krijgen? Een fabrieks of klanten machine? 2005 Specs (het zij op termijn)?
 
full


hij dus ;)
 
Ja, niet dus. Tamada is een goede rijder, maar ook weer niet zo goed. Tot nu toe heeft ie (los van de crash etc) maar weinig laten zien, ik betwijffel het...
 
Ja, niet dus. Tamada is een goede rijder, maar ook weer niet zo goed. Tot nu toe heeft ie (los van de crash etc) maar weinig laten zien, ik betwijffel het...

nou nou... B| B| B| B|

weinig is ook wel weer een beetje overdreven. Hij heeft toch 3 GP's gewonnen vorig jaar en een aantal posium plaatsen gepakt. Tamada zal idd geen kampioen worden, maar hij kan nog wel voor wat verrassingen zorgen. }) }) }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan