Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omgekeerdVolgens mij 13 tands en 47 tands. Dat is 1:3,6
De jouwe is 1:3,4 dus nu heeft de motor iets meer kracht, en de eerste versnelling (de rest ook) voelt iets korter.
De topsnelheid ligt iets lager.
13-47 is inderdaad wat af-fabriek op de RM85L zat. Als er vooral op korte stukjes snel gesprint moet worden, dan zou je in plaats van die 47-tands zelfs een nog groter kettingwiel kunnen proberen (maar 13-47 is sowieso al korter dan wat er nu op zit), ze zijn er tot 54. Zie: klikOke.. mijn zoon rijd over het algemeen kortere stuken dus vlot optrekken zou mooi zijn en als ik het dan goed begrijp is dan 13-47 goed.
Dat is nou het voordeel van crossers daar kan je dat zelf bepalen,wat Suzuki er op doet is niet van belang.Wel raar dat ze voor 12 hebben genomen ipv 13.
13 is al klein en 12 slijt nog harder.
Met 13-44 bereik je hetzelfde.
Dat klopt. Misschien hebben de vorige eigenaars het ook met een goeie reden gedaan.Dat is nou het voordeel van crossers daar kan je dat zelf bepalen,wat Suzuki er op doet is niet van belang.
Tja er moet toch wat op,maar bij crossers is het de bedoeling de verhouding aan de baan aan te passenDat klopt. Misschien is het ook met een goeie reden gedaan.
Ik kan alleen niet bedenken wat.
Oké, daar had ik niet zo gauw aangedacht.Tja er moet toch wat op,maar bij crossers is het de bedoeling de verhouding aan de baan aan te passen
waar je moet rijden.