HellStorm666
Die hard MF'er
- 3 apr 2010
- 563
- 9
Beste mede MF-er,
Vandaag heb ik m'n tandwielen + ketting vervangen. Gezien de huidige staat was dat nog niet nodig, maar ik wilde graag de Supersprox tandwielen en een gouden DID ketting.
De set die er van af kan kan volgens mij nog wel 1 of 2 seizoenen mee. De tranen zijn namelijk nog recht en de ketting is bijna niet te leren kieren op het achterste tandwiel.
Komen van een SRAD 600 bj 1998. Past ook op de 750 en een paar kawas.
Voor JTF520-16
Achter onbekend z46 (code op tandwiel 20049846)
Ketting DID525VM, 108 links. 21 pins = 298mm. Volgens manual vervangen bij 319,4mm dus heeft nog wel ff te gaan.
Gaat tegen elk aannemelijk bood weg.
Ps. Je zal zelf een nieuwe link moeten halen om de ketting weer aan elkaar te zetten, deze is met een tool op de oude link open gemaakt.
Vandaag heb ik m'n tandwielen + ketting vervangen. Gezien de huidige staat was dat nog niet nodig, maar ik wilde graag de Supersprox tandwielen en een gouden DID ketting.
De set die er van af kan kan volgens mij nog wel 1 of 2 seizoenen mee. De tranen zijn namelijk nog recht en de ketting is bijna niet te leren kieren op het achterste tandwiel.
Komen van een SRAD 600 bj 1998. Past ook op de 750 en een paar kawas.
Voor JTF520-16
Achter onbekend z46 (code op tandwiel 20049846)
Ketting DID525VM, 108 links. 21 pins = 298mm. Volgens manual vervangen bij 319,4mm dus heeft nog wel ff te gaan.
Gaat tegen elk aannemelijk bood weg.
Ps. Je zal zelf een nieuwe link moeten halen om de ketting weer aan elkaar te zetten, deze is met een tool op de oude link open gemaakt.
Laatst bewerkt: