Tank Cb 500F

Ronny C

Die hard MF'er
28 sep 2005
479
1
Vorselaar/Belgie
Hoeveel liters gaan er in een 550 tank en past deze zonder problemen op een 500F
Ik heb al twee maten tegen gekomen 16 en 17 liter wat is het nu?

Past een CB400 tank ook en hoeveel liter kan deze hebben.

En wie wil er een CB550 tank wisselen tegen een originele groene cb500 tank.

Groet,
Ronny
 
Hoeveel liters gaan er in een 550 tank en past deze zonder problemen op een 500F
Ik heb al twee maten tegen gekomen 16 en 17 liter wat is het nu?

Past een CB400 tank ook en hoeveel liter kan deze hebben.

En wie wil er een CB550 tank wisselen tegen een originele groene cb500 tank.

Groet,
Ronny

Tankinhoud: 400 f / 14 Lit.
550 f2 / 17 lit.
550 K3 / 16 Lit.

Bevestiging 500 / 550 zelfde , 400 weet ik niet zeker , zou ik moeten passen!
 
ik denk dat je best eens edverh voor die groene tank contacteert want die is nu inmiddels al 5jaar op zoek naar een originele groene, zou hem een blij man maken denk ik. Mss kent hij dan weer iemand met een mooie 550 tank.

hier zen emailadres: edwinverhaagen@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je best eens edverh voor die groene tank contacteert want die is nu inmiddels al 5jaar op zoek naar een originele groene, zou hem een blij man maken denk ik. Mss kent hij dan weer iemand met een mooie 550 tank.

hier zen emailadres: ###########

Thanx voor de tip. Ben idd. al een aantal jaar op zoek naar een groene cb500 tank...een New Old Stock tank (N.O.S. CB500Four benzine tank) voor bij mijn NOS zijkappen.

Maar ik heb echter al twee 'gebruikte' groene 500 tanks...dus blijf ik doorzoeken. :)
 
Hoeveel liters gaan er in een 550 tank en past deze zonder problemen op een 500F
Ik heb al twee maten tegen gekomen 16 en 17 liter wat is het nu?

Past een CB400 tank ook en hoeveel liter kan deze hebben.

En wie wil er een CB550 tank wisselen tegen een originele groene cb500 tank.

Groet,
Ronny

Als de groene tank zeeer mooi is,.. reserveer ik hem bij deze voor Edwin Verhaagen,..die helemaal idolaat is van candy jade green (oid) })
 
Thanx voor de tip. Ben idd. al een aantal jaar op zoek naar een groene cb500 tank...een New Old Stock tank (N.O.S. CB500Four benzine tank) voor bij mijn NOS zijkappen.

Maar ik heb echter al twee 'gebruikte' groene 500 tanks...dus blijf ik doorzoeken. :)

haha ik las alleen de 1e,2e en 3e mail 8-) .. had je reactie niet gezien ..nou ja, de boodschap moge duidelijk zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan