Tank laten spuiten

Chopperbal

MF'er
25 jan 2004
164
0
Rotterdam
Mede motorrijders,
Ik heb een nieuwe tank op het oog welke een stuk dikker si dan de huidige (15 liter i.p.v de 9 liter die ik nu heb). Ik wil de tank echter een beetje mooi laten spuiten en ik heb wel ideeën hierover, maar ik wil er neit te veel geld aan uit geven.

Ik heb gehoord dat er hier op het forum iemand rond loopt/liep die tegen een hele behoorlijke prijs je benzine tank kon spuiten omdat hij het leuk vond om te doen en vooral ook veel ervaring op wilde doen omdat hij er zijn beroep van wilde maken o.i.d.

Ik kan met de search echter niets hierover vinden. Als er iemand is die weet wat ik bedoel dan is mijn vraag of hij het met mij wil delen/wil verwijzen naar het topic waarin het behandeld wordt. Ik heb het zelf via via dus ik zou niet eens weten waar te beginnen met zoeken (wel geprobeerd overigens maar na een uur heb ik het op gegeven).


Als er mensen zijn die sowieso een andresje hebben waar ik goedkoop mijn tank kan laten spuiten (met fraaie flames en logo's e.d. dus) dan mogen die dat ook alten weten.


Dank u :]
 
Het broertje van Harley heet Dennis. Ik heb spuitwerk van hem gezien. Prima hoor

:] Bigbrother greetz :}
 
he chopperbal, al contact gehad met dennis? ben nl. ook op zoek naar een spuiter, maar dan voor mijn hele motor, zou die dat ook willen doen?
 
Nee ik heb geen contact meer opgenomen met hem omdat ik ervan af zie. Ik ben er achter gekomen dat ik niet alle verbouwingen kan doen op een vs700. Een lange voorvork kost veel geld omdat er veel andere onderdelen om moeten (bij BR-customs hadden ze het over 2500€) de achterband kan sowieso niet dikker dus nu laat ik alles voor wat het is en ga ik voor een vs1400 (ooit).

:)
 
Ook een Trudi 1400 (flink) verbouwen kost veel geld hoor :P

ja dat snap ik maar dan heb je wel net even een een betere motor.
Nu rijd ik op een vs 700 van 2000€. Kwalitatief is hij niet eens zo super (het blok is al 3 keer kapot geweest) en de verhouding motor/onderdelen is een beetje zoek als je er veel aan doet.

Als je een 1400 koopt van 5000€ en je verbouwt er voor 5000€ aan dan is de verhouding mooi en je ziet nog een deel van je geld terug bij het verkopen. Dat is nu niet zo.
 
Dan moet je je alleen nog afvragen of je wel een Intruder moet nemen.
Zijn er al zo veel van, en de verbouwden lijken ook steeds meer op elkaar.
Dan kun je je alweer gaan afvragen of je nog wel wat terugkrijgt voor al dat extra geld dat je erin stopt.
 
Dan moet je je alleen nog afvragen of je wel een Intruder moet nemen.
Zijn er al zo veel van, en de verbouwden lijken ook steeds meer op elkaar.
Dan kun je je alweer gaan afvragen of je nog wel wat terugkrijgt voor al dat extra geld dat je erin stopt.

Dat krijg je bij geen enkele motor. Als je dat als criterium gaat gebruiken om wel of niet te verbouwen, kun je beter laten.
 
Dat krijg je bij geen enkele motor. Als je dat als criterium gaat gebruiken om wel of niet te verbouwen, kun je beter laten.

Was (in eerste instantie) ook niet mijn opmerking, maar van de TS die zich dat afvroeg. Ik wilde er mee aangeven dat als je een Intruder gaat verbouwen (waarvan er al zo velen zijn) de kans nog kleiner is, dat je wat van je euri terugziet.
 
Het was het mij er ook niet om te doen om geld er op te verdienen. Het punt is dat een vs700 niet te verkopen valt als hij je hem verbouwt. Niemand gaat 4000€ neertellen voor een vs700 terwijl er minstens dat bedrag in moet worden gestoken als je flink aan het klussen gaat.

Een vs1400 vallen nog wel wat te verkopen dus je gooit je geld in in een put maar je ziet er nog wat van terug als je hem weer verkoopt.

En ik denk dat het zeker wel leuk is om opnieuw een intruder te nemen omdat het hele goede fietsen zijn om om te bouwen. Zeker als je kijkt hoe ik het wil hebben (idioot lange voorvork, brede achterband, breed stuur etc.) en als ik op een fiets rij die ik helemaal geweldig vind kan het me echt niet schelen dat er naast me bij het stoplicht iemand met dezelfde fiets staat.

Het uiteindelijke doel is een Harley, die vind ik echt heel gaaf. Dat zal echter wel na mijn studententijd worden als ik doekoe heb ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan