Tank met quick-lock ring: hoe gyromount monteren

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Mannen,

Ik heb voor mijn SW-Motech tanktas zo'n tankring, waar hij opklikt, zie:

phpBazqgh.jpg


Nu heb ik onlangs een gyromount aangeschaft voor mijn GoPro en ben nu op zoek naar een chique oplossing om zonder al teveel poespas te wisselen tussen tanktas en gyromount, liefst natuurlijk allebei tegelijk. Ik wil hem het liefst in het midden van de motor, op de tank. Nu kwam ik dit tegen:

gastank_main1.jpg


Maar dat past natuurlijk weer niet bovenop de SW-Motech quick lock ring. Ideeën welkom! Bedankt alvast.

De Gyromount:

RearView_zpsotuw8muy.jpg


LeftSide_zpsboqyerge.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is wat lastig te zeggen want de ring montage verschilt per motor. Als je beiden wilt gebruiken; is het niet mogelijk om die gyro mount onder de quick lock ring te monteren en de 2 gaten voor de overgebleven 2 schroeven te vullen met ringen? Met een beetje geluk valt die bal aan de onderkant iets in de tanktas (die ik heb loopt naar binnen aan de onderkant) waardoor je gewoon beiden gemonteerd kan hebben.
 
Drie keer M6 tapppen in de quick lock ring? Eventueel als het zachte kunststof is een Heli coil er in zetten.
Beide tegelijk gebruiken gaat natuurlijk niet, dan drukt de kogel je tanktas omhoog. Anders zou je ook extra gaatjes in de mount ring kunnen boren.
 
Maar ok, tas gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Maar is er een manier om te wisselen tussen tanktas en gyromount zonder elke keer alles om te schroeven? Ik ga toch eens kijken of ik inderdaad de ram mount ring ónder de quicklock ring kan doen. Beste optie denk ik?
 
Ik heb een SW-Motech Ion er op en die ziet er aan de onderkant zo uit:

full


Geen idee hoe jouw tas er uit ziet, maar als dat hetzelfde is zou het nog wel eens (net) kunnen passen met de gyro mount ring er onder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan