Tank Suzuki GS750

ozzykawa

Rookie
19 apr 2018
12
2
Ehv
Hoi,

Ik heb laatst een GS750 uit 1979 gekocht. Helaas bij aanschaf niet goed opgelet en thuis erachter gekomen dat de tank vol roest zit.

Hij is niet lek maar als iemand nog een tank heeft liggen heb in dat liever. Deze is namelijk ook al een keer dicht geplamuurd, waardoor de logo's er niet meer opzitten. Daarnaast ben ik wel begonnen met schoonmaken en er is zoveel troep roest uitgekomen dat ik me afvraag of er wel genoeg materiaal over is..

Groet Ozzy
 

Bijlagen

  • IMG_20190921_172109.jpg
    IMG_20190921_172109.jpg
    162,9 KB · Weergaven: 12
Kent iemand misschien een adres waar ze zo'n tank nog kunnen hebben liggen?
 
Classic Suzuki T en GT parts heeft er volgens zijn site nog 3 liggen in prijs variërend van 350 tot 450,maar dan heb
je waarschijnlijk wel een nieuwe of een hele goede.Verder een goede 2ehands vinden zal zoiets als een naald in een
hooiberg zoeken zijn.
 
Bedankt voor het meedenken allebei! Ik ga volgende week maar eens een rondje bellen.

Hoe mooi een nieuwe tank ook is, ik vind 350 euro toch wat veel..
 
Bedankt voor het meedenken allebei! Ik ga volgende week maar eens een rondje bellen.

Hoe mooi een nieuwe tank ook is, ik vind 350 euro toch wat veel..
Het is maar net wat je wil,een roestvrije tank vinden van een type dat al zo,n 40jaar oud is wens ik je veel
succes mee,als ze er al waren zullen ze allang door andere liefhebbers gekocht zijn.
Op Ebay zal je waarschijnlijk nog de meeste kans maken.
Net nog ff gekeken op Ebay,voor exemplaren met deuken,roest en die er niet uitzien word nog zo,n 100,-
gevraagd,dat zegt al genoeg over de verkrijgbaarheid van goede exemplaren,er stond 1 hele mooie op voor
omgerekend 500,- + de verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan