tank tigerblade :)

kan je gewoon laten uitdeuken en opnieuw spuiten, zal je volgens mij goedkoper uitkomen ipv een nieuwe tank...

maar ja, das je eigen beslissing, als je met dat builtje kan leven, waarom geld eraan hangen...maar kweet dat het moeilijk is :+

suc6
 
wel dan kan je die laten uitdeuken. het goedkoopste (tenzij je het zelf kan) is je tank al helemaal spuitklaar te maken( opschuren ed) en er dan mee naar een spuiterij gaan. kost je al wat minder. Ik denk dat je voor je tank rond de 100-130 euro zal mogen rekenen voor reparatie en spuiten.

sterkte!
 
HOI
Ik had in mijn tank ook een heerlijke deuk en die zouden ze er wel ff uit lepelen ( uitdeuken zonder spuiten ) dit is dus mislukt en nu is ie gewoon uitgedeukt en nieuw gespoten en echt daar kan je geen nieuwe voor kopen
ik had dan wel het geluk dat alle stickers nog oke waren

succes verder
 
Dus je kan niet de boel uitdeuken zonder de lak te beschadigen???

Is openmaken v/d onderkant, dan uitdeuken en weer dichtmaken geen optie??

Ik heb ook wel eens wat gezien/gelezen over een partij doperwten in je tank te stoppen (uiteraard, tank v/d motor en leeg) dan water erbij te doen en wachten totdat de deuk terug springt. Meteen erna de boel eruit halen ivm de kracht die erop staat.

Ook wel eens een stuk gezien, waarmee ze met een kromme stalenstang met een soort gummibal aan het einde je tank via de dop ingaan en dan de deuk terug drukken.


suc6
 
Ik heb ook wel eens wat gezien/gelezen over een partij doperwten in je tank te stoppen (uiteraard, tank v/d motor en leeg) dan water erbij te doen en wachten totdat de deuk terug springt. Meteen erna de boel eruit halen ivm de kracht die erop staat.

hoe weet je dat de deuk er uitspringt voor dat de bodem van de tank bol staat?
lijkt me net zo'n goed plan als perslucht |(

Ook wel eens een stuk gezien, waarmee ze met een kromme stalenstang met een soort gummibal aan het einde je tank via de dop ingaan en dan de deuk terug drukken.

dat is dus het hierboven genoemde "lepelen", da's zeker de moeite van het proberen waard
 
Denk dat ze voor 774 euro (wat een nieuwe tank adviesprijs kost)

aardig kunnen uitdeuken en spuiten. :?

Ja dat is ook wel zo, maar hou er wel rekening mee dat je de stickers dan ook moet kopen,(zijn ook niet goedkoop), er afhankelijk van hoe groot de deuk is en waar hij zit er best wat uurtjes in gaan zitten, en dat er maar weinig spuiters zijn die een tank net zo goed kunnen spuiten en zonder kleurverschil zoals een originele nieuwe er uit ziet.
Of dat de moeite van het prijsverschil waard is? Ligt er natuurlijk ook aan hoe de rest van je motor is en of je net zo'n mierenneuker bent als ik? :)
 
leuk dat er zoveel reactie op gekomen is...
probleem is dak nogal mierenneuker ben zoals hierboven vermeld...
als ze die deuk er zo kunnen uithalen zonder lak te beschadigen is het voor mij ok...
maar wie weet dat ??

thx :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan