Tank uitdeuken

marcod25

Die hard MF'er
23 jun 2009
367
0
Weet iemand hier iemand die tanken uitdeukt en spuit of een goed bedrijf (liefst in Brabant/Gelderland)?
 
Weet iemand hier iemand die tanken uitdeukt en spuit of een goed bedrijf (liefst in Brabant/Gelderland)?

Verbroekken in Nuenen. Hebben een jaar of anderhalf geleden m'n twee dagen oude R6 (nog géén 200Km op de klok) onder handen gehad en toen érg net werk geleverd tegen een nette prijs.

Van dit ....

rjegc2.jpg


.....Naar weer volledig nieuw voor €300,- Wel zelf de stickers aangeleverd die onder de blanke lak zitten én de tank los/leeg én zonder pomp aangeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook het gat opvullen (met de juiste plamuur) en dan de tank opnieuw (laten) spuiten.

De tank op mijn racer was echt flink gedeukt. Opnieuw gevuld en vorm gegeven, en opnieuw gespoten. Zie je niks meer van. Goed, er gaat wel minstens een halve liter minder benzine in mijn tank, maar er gaat nog zat in om 30 minuten voluit te blazen. :)
 
nog steeds gezocht naar mensen/bedrijven die kleine
deukjes kunnen uitdeuken zonder lakbeschadiging
tankgedeelte, eikel op de tank gevallen en deuk achtergelaten...
en een echte eikel, uit een boom....

regio N-H
was wel iemand hier op m-f die dat deed, alleen wie/wat/waar :?
 
Hoezo: Slot?

Is je tank uitgedeukt? Ben je tevreden over het resultaat? Ben je tevreden over de prijs? Bij wie heb je het laten doen?

Het forum is niet allleen om informatie te halen maar ook om te delen.

Of heb je de motor zoals hij was verkocht en is het uitdeuken niet meer aan de orde?
 
gelukkig heeft tie niet een notificatie gestuurd met slot maar alleen gepost _O-
zo gaat een topic nooi top slot maar dessalniettemin ben ik het eens met bovengenoemde erik99

hou open misschien komt er wat meer kennis tevoorschijn!
 
Als een gootsteenontstopper te groot is, kan je zo'n zuignapje gebruiken waar je je theedoeken aan hangt, zo een die zich "vastzet" als je het haakje omlaag klapt.
Die dingen zitten onmeunig vast, en zijn best klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan