Tank zandstralen; verschil zandsoorten?

TijnOnlijn

MF veteraan
7 mei 2007
1.324
9
Sittard
Ik wil graag m'n tank gaan spuiten. Nu gaan ze toevallig volgende week de gevel hier stralen. Kan ik vragen of ze m'n tank er gelijk bij mee willen stralen? Of wordt dat een puinzooi omdat het zand te grof is?
 
Ik wil graag m'n tank gaan spuiten. Nu gaan ze toevallig volgende week de gevel hier stralen. Kan ik vragen of ze m'n tank er gelijk bij mee willen stralen? Of wordt dat een puinzooi omdat het zand te grof is?


niet doen..... al helemaal niet met het spul waar ze de gevel mee stralen :o

Verf gaat er wel af hoor, zal alleen 5kg plamuur op moeten om alle deuken er weer uit te krijgen ;)


Moet alle verf eraf dan??
 
Nja, de verf eraf.. de lak is er op een behoorlijk aantal plaatsen vanaf, daar kijk je tegen de grondlaag aan dus daar zie je flinke verfranden. Daarnaast bobbelt de verf bij de tankranden dus wat daaronder zit zal ook wel niet meer helemaal fris zijn.

Ik had al een flauw "eerst denken, dan doen" gevoel hierbij. Ik denk dat ik maar beter met afbijt aan de slag kan.
 
Ik wil graag m'n tank gaan spuiten. Nu gaan ze toevallig volgende week de gevel hier stralen. Kan ik vragen of ze m'n tank er gelijk bij mee willen stralen? Of wordt dat een puinzooi omdat het zand te grof is?


Ik zou het laten glasstralen, glas heeft een hele fijne korrel en je tank krijgt dan de juiste ruwheid voor de grondlaag. (dop wel de vulopening en de kraan goed af.

Wat ze tegen de muur stralen is korrel sa1 ofzo en dat is heeeeeeeeeel erg grof, voor gewoon stralen heb je ongeveer korrel sa 3,5 nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan