tanken zolder

DonnyL

Die hard MF'er
12 jun 2008
279
0
Zuid-Holland
Hallo allemaal,

Gister dagje mogen vrij rijden op zolder. Nu was het winkeltje bij de pomp waar men normaal contant kan afrekenen gesloten en kon er via de pinpas bij de pomp worden betaald.

Nu zie ik dat er 2x 80euro is afgeschreven terwijl ik max voor 35,- heb getankt. Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt
 
hallo

heeft een maat van me ook gehad ,vorig jaar.
voor 20euro getankt en 75 euro afgeschreven.

werd automatisch gecorrigeerd

hou het nog een paar dagen in de gaten

komt goed naar alle waarschijnlijkheid

gr vinkenstraat
 
Dat komt doordat tankbedragen (in dit geval €80,-) eerst gereserveerd worden. In NL merk je hier niets van maar als je dit doet in het buitenland doet het wat langer voordat dit bedrag veranderd is naar het uiteindelijke tank bedrag...
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Gister dagje mogen vrij rijden op zolder. Nu was het winkeltje bij de pomp waar men normaal contant kan afrekenen gesloten en kon er via de pinpas bij de pomp worden betaald.

Nu zie ik dat er 2x 80euro is afgeschreven terwijl ik max voor 35,- heb getankt. Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt


Ben gister ook op Zolder geweest, maar bij mij hebben ze niks afgeschreven.
Heb ook 2 keer getankt.................DonnyL je bent mn eerste sponsor.Bedankt! ik zal een sticker met jou naam op mn motor plakken :+
 
whah mooi is dat.. welke groep reed je? was een mooi daggie met best goed weer nog :D

maar ik weet genoeg mensen, bedankt, zal t een paar dagen in de gaten houden!
 
Hallo allemaal,

Gister dagje mogen vrij rijden op zolder. Nu was het winkeltje bij de pomp waar men normaal contant kan afrekenen gesloten en kon er via de pinpas bij de pomp worden betaald.

Nu zie ik dat er 2x 80euro is afgeschreven terwijl ik max voor 35,- heb getankt. Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt
Als je pint bij een pomp dan wordt er een voorschot van je rek gehaald, in NL krijg je die (meestal) een uurtje ofzo weer terug. In het bui9tenland duurt dat langer. Je krijgt het meestal terug binnen een week. Lastig maar geen echt probleem dus. In het reizen en toeren forum hier op MF is ook eea terug te vinden.
 
whah mooi is dat.. welke groep reed je? was een mooi daggie met best goed weer nog :D

maar ik weet genoeg mensen, bedankt, zal t een paar dagen in de gaten houden!


Weer was gelukkig goed. Had iets warmer gemogen,maar dat het droog is gebleven was ik al gruwelijk blij mee.

Reed in ''snelle'' groep. Met een parelmoer kleurige ZX10R.
In welke groep reed jij?
 
jahh temperatuur had wat beter gekunt maar gelukkig droog gehouden! Kan me zo geen zx10r herinneren bij de snelle groep, zat nog wel even te kijken bij jullie, tering wat ging dat hard!

Reed zelf op een blauwe r1 98 in minder snel, reden er 2, ik heb de zilvere velgen die ander goud..
 
Weer was gelukkig goed. Had iets warmer gemogen,maar dat het droog is gebleven was ik al gruwelijk blij mee.

Reed in ''snelle'' groep. Met een parelmoer kleurige ZX10R.
In welke groep reed jij?

toevallig met nummer 21 onder de kont?
heb je zien voorbij komen. wat voor tijden reed je?
 
toevallig met nummer 21 onder de kont?
heb je zien voorbij komen. wat voor tijden reed je?

Ja dat was ik!
Mijn tijden zitten tussen de 1:46 en 1:48.
Blijf een beetje steken rond die tijd,zou graag nog wat van mn tijd af willen hebben.
11 Juni ga ik weer, kijken of ik dan kan aanpikken bij een snellere rijder.

Reed jij ook die dag? in welke groep?
 
in jouw groep, maar rij tussen 1.51-1.55. heb een nieuwe motor die ik niet gewoon raak( 2008 blade, kom van de 2007 blade)

vorige jaar reed ik gemakkelijk 1.46-1.48, en nu???? zal wel goed komen denk ik
 
fotos staan op de website!

960982033_5_u1br.jpeg
 
Hallo allemaal,

Gister dagje mogen vrij rijden op zolder. Nu was het winkeltje bij de pomp waar men normaal contant kan afrekenen gesloten en kon er via de pinpas bij de pomp worden betaald.

Nu zie ik dat er 2x 80euro is afgeschreven terwijl ik max voor 35,- heb getankt. Weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt
Ik zie dat je eigen vermaakt heb op Zolder? ;)
Jij had mijn dagje gekocht, remember? :P

Maare, effe over dat tanken! Dat had ik 16 April ook gehad met het verhaal wat je vertelt.
Ze schrijven gewoon €35,- van je rekening :)

Niks aan de hand :N
 
heee Niels!

Jahh klopt, heb een topdag gehad! nog bedankt, kon ter plaatse gewoon overgeschreven worden :)

nou mooi, dan zal t allemaal wel weer goed komen, btje duur tanken anders..

laterzz!
 
Terug
Bovenaan Onderaan