Tankfolie Suzuki

Vice

MF veteraan
22 jan 2005
1.494
1
Zeewolde
Hallo,

Heeft iemand ervaring met transparante tankfolie ter bescherming van de tank waar de knieën zitten???


En kun je de tankfolie gewoon over je tankpad heen plakken of moet je dat stuk niet doen of of...?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

:]
 
Ik heb het op mijn SV zitten, officieel van Suzuki en is alleen aan de zijkanten en stopt dus bij je tankpad... je ziet er nix van en t werkt super ;) is op maat te bestellen speciaal voor je motor of op de website of bij de dealert (bij Suzuki tenminste)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Heeft iemand ervaring met transparante tankfolie ter bescherming van de tank waar de knieën zitten???


En kun je de tankfolie gewoon over je tankpad heen plakken of moet je dat stuk niet doen of of...?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

:]

Ik heb het zelf op mijn tank zitten je ziet het bijna niet zitten

Ik zou het alleen niet over je tankpad plakken bij mij stopt het een 2 cm voor mijn tankpad

Wel de orginele van Suzuki nemen dan hoef je zelf niets op maat te knippen

Als je die niet meer kan bestellen bij je dealer kan het altijd nog hier doen Passgenaue Lackschutzfolie für Motorräder
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook origineel van Suzuki, goed spul.
FF goed de instructies opvolgen.

IMG_5473.jpg
 
Toevallig ook nog iemand ervaring met de folie op de zijkappen? Ivm lange benen die tegen kap schuren?

Greetz
 
ik heb zelf een setje van protectsystems (geloof ik)...

het setje bestaat uit folie voor de zijkanten van de tank en één op de plaats waar normaal de tankpad zit (dus ter vervanging van)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan