tankfolie Suzuki

Vroeem

MF'er
14 sep 2010
194
1
Goes
Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag tankfolie op mijn tank hebben om krassen te voorkomen. Op de site van suzuki zelf heb ik folie zien staan voor een hele schappelijke prijs van 15 euro. Dit is alleen voor een suzuki gsx-r 600 k6. Zelf heb ik een k4. Ik was benieuwd of dit past. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zo niet, iemand tips?

Alvast bedankt *D
 
Wat bedoel je precies met tankfolie? dat de hele tank bedekt is of alleen het deel waar je jas de tank raakt (een tank pad) ?
 
nee alleen aan de zijkant van de tank. Het gedeelte waar je knieën zitten.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om het volgende artikel:


full
 
Op mijn eerste motor, een Suzuki SV650S en nu op mijn RC8 heb ik de 3M tankfolie gebruikt van The Tankslapper: Paint Protection naar grote tevredenheid. Deze bestel je specifiek voor jou model en is klaar om aan te brengen. Ik heb een plantenspuit gebruikt gevuld met water en een druppel Dreft, de folie kan je zo gemakkelijk op de plaats schuiven. Vervolgens met een klein rubberen 'trekkertje' de folie gladstrijken zodat het water en de eventuele belletjes naar het uiteinde verdwijnen (zie de video op de site) en klaar! Ik heb nu de matte 3M folie en deze is zo goed als onzichtbaar op de eveneens mat oranje tank. Met het wassen van de motor blijft deze gewoon op zijn plaats.
 
Bedankt voor je tip!
Is alleen wel erg ver en betalen met creditcard. Iemand anders nog een optie?
 
Dat is helaas wel zo. Had de folie binnen twee weken in huis na betaling. De Euro op het moment sterk ten opzichte van de Dollar.

De suggesties wat betreft de installatie gelden natuurlijk ook voor vergelijkbare folies, de boel goed nat maken scheelt echt daarnaast kan een extra paar handen geen kwaad.
 
valt 3M folie niet ergens te bestellen in Nederland voor een "laag" prijsje? Vervolgens zelf een mal maken en uitsnijden?
 
valt 3M folie niet ergens te bestellen in Nederland voor een "laag" prijsje? Vervolgens zelf een mal maken en uitsnijden?




Voor die 14.95 ging ik zelf niet lopen ouwehoeren of liggen pielen met het maken van een mal en de hele mikmak.
 
klopt;)
Enig idee wat de verzendkosten zijn? Ik zie het namelijk nergens staan.
 
Volgens mij gaat dat helemaal niet eens bij mijn motor. Ze hebben het hier over een tankslapper. Bij het bekijken van het filmpje is dat volgens mij de tankpad.
 
@Vroeem.


Sorry, ik heb geen enkele link kunnen vinden.
Weet je niet welke site het is?
 
WizzAd

het ging mij om de verzendkosten van die site van V2 Millert (thetankslapper.bizz)
 
Terug
Bovenaan Onderaan