tankpad bevestigen

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
Gisteren een mooie tankpad binnen gekregen voor mijn Z1000, ben er erg blij mee, maar nu, alles vetvrij gemaakt, en toen gaan plakken(kamertemp.), op een of andere manier plakt hij heel erg slecht, heb hem er maar weer afgehaald, en terug op het blaadje geplakt(zou volledige sterkte hebben na 24 U.), moet ik hem eerst verwarmen of zo?, wie heeft de wijze raad in pacht????? ;) ;) , want wil hem er toch wel erg graag op plakken -O- -O-

full
 
hmm, heb m'n tank ontvet met spiritus, effe goed wrijven met een doek
en hij zit er na een jaar nog prima op zonder feun of andere verhitting
(was trouwens hooguit 15 graden toen ik hem erop plakte)
 
uhhh er zit als het goed is een bevestigings plaatje (plaatje hoe het moet ) bij .. maar goed :
eerst vetvrij maken (check)
Dan de tankpad erop plakken
Dan met de fohn erover heen en niet TE warm maar wel goed warm (ik weet et beetje vaag maar goed)
en dan eventjes wachten (10 minuten) en dan kijken of ie goed vast zit
(toevallig laatst zelf moeten doen.. bij mij zat er handleiding bij)
 
leg m anders van te voren even op de kachel!
Ook een tip voor andere soorten tape/plakband/afplaktape/stickers.
Word de lijm wat zachter en kleeferiger.
 
oppervlak vetvrij maken, tankpad er RECHT op plakken, er met een doek overheenwrijven en goed rukken (edit: DRUKKEN B| ), vooral bij de randjes. daarna uurtje laten drogen. en die van mij zit er nog op na 2maand en 6poetsbeurten
 
Laatst bewerkt:
oppervlak vetvrij maken, tankpad er RECHT op plakken, er met een doek overheenwrijven en goed rukken, vooral bij de randjes. daarna uurtje laten drogen. en die van mij zit er nog op na 2maand en 6poetsbeurten
ja....als je dan klaar bent plakt alles........... :Y *O* :W
 
_O- _O- _O- hahaha,

Ik heb 'm ff ontvet net, en erop geplakt, eens kijken of het werkt, anders heb ik een mooie tankpad voor aan de binnenkant van mijn garagedeur :Y :Y
 
oppervlak vetvrij maken, tankpad er RECHT op plakken, er met een doek overheenwrijven en goed rukken (edit: DRUKKEN B| ), vooral bij de randjes. daarna uurtje laten drogen. en die van mij zit er nog op na 2maand en 6poetsbeurten


ja....als je dan klaar bent plakt alles........... :Y *O* :W

En zijn nick is sjorrit.... _O-


dat zeg ik...de echte doe het zelvert... . :+

_O- _O- _O-
Geweldig, mijn avond is weer hélemaal goed :} Het heeft even geduurd voor ik weer bijkwam, meest briljante typfout ooit *O*
 
_O- _O- _O- hahaha,

Ik heb 'm ff ontvet net, en erop geplakt, eens kijken of het werkt, anders heb ik een mooie tankpad voor aan de binnenkant van mijn garagedeur :Y :Y

alstie echt niet wil plakken, haal hem er dan z.s.m. vanaf voordat er zandkorrels tussen
komen te zitten,... kost je anders én je pad, én je lak
 
klein momentje voor jezelf....., wel een goeie als hij niet plakt, dan gaat hij er zowiezo af, wel zonde, maar dat is niet anders....... B|
 
Eerst vetvrij maken, NIET meteen de tankpad dr op gaan plakken. half uurtje wachten. Tankpad uit de verpakking, de plakkant maar wel het papier dr op laten zitten, hier met de fohn dr over heen gaan. Niet te dichtbij en hoeft maar even. Zorgen dat je hem recht houd op de juiste positie en dat papier onderaan afhalen en onderste gedeelte plakken op de tank en dan trek je het papier langzaam naar boven en tegelijkertijd plak je hem dan op de tank. :Y
 
Eerst vetvrij maken, NIET meteen de tankpad dr op gaan plakken. half uurtje wachten. Tankpad uit de verpakking, de plakkant maar wel het papier dr op laten zitten, hier met de fohn dr over heen gaan. Niet te dichtbij en hoeft maar even. Zorgen dat je hem recht houd op de juiste positie en dat papier onderaan afhalen en onderste gedeelte plakken op de tank en dan trek je het papier langzaam naar boven en tegelijkertijd plak je hem dan op de tank. :Y
:^
 
hij zit al, maar niet van harte, heb hem natuurlijk de eerste keer zo verziekt, dat hij het nu nooit meer doet :( :( , ff een pritstift kopen :P :P , bn bang dat ik weer een nieuwe kan gaan halen, iemand nog suggesties voor een mooie tankpad voor een oranje z1000????

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan