tankpad sticker laat los

Vice

MF veteraan
22 jan 2005
1.494
1
Zeewolde
Hallo,

Ik heb begin dit jaar een originele tankpad sticker op mijn GSXR K6 geplakt, maar nu laat hij los :?

Ik zag het laatst al toen hij in de zon stond, maar toen hoopte ik dat het puur was omdat hij heel warm was. Helaas wordt het steeds erger en is er bij het wassen ook water 'achter' gekomen.

Nu is mijn vraag of meerdere mensen dit hebben gehad en wat ze eraan hebben gedaan. Ik heb alle stappen goed gedaan (ontvetten, plakken, gladstrijken, 24 uur niet op rijden etc), dus ben een beetje gefrustreerd, omdat de pad A 27,50 was en B ik er niet veel voor voel om hem er helemaal af te halen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Vice
 
Ik weet wel dat ik het weer kan vastplakken door er lijm onder te spuiten, maar ik wil wel lijm die ik ooit nog los kan krijgen met een fohn. Mocht ik om wat voor reden dan ook toch nog de sticker vervangen, dan wil ik dat de lak wel blijft zitten ;)

Heb je de link doorgelezen die ik je heb gegeven lieve schat?

Dan staat er al een lijm genoemd in de derde reactie.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de link doorgelezen die ik je heb gegeven lieve schat?

Dan staat er al een lijm genoemd in de derde reactie.

Haha, ja heb ik zeker. Punt is alleen wel dat hij aan de onderkant iets loslaat, maar om dat helemaal los te halen en opnieuw te plakken lijkt me niet zo'n succes. Vandaar dat ik hoopte wat meer ervaringen te horen/lezen.

Ik heb hem begin dit jaar gekocht, maar de dealer waar ik hem heb gekocht (TT Motoren) is verre van klantvriendelijk, dus verwacht niet dat ik iets terugkrijg.....
Ik wil ook gewoon een originele want die is gewoon het mooist (mijn mening uiteraard ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan