Tankpad verwijderen

Brooke

MF'er
24 nov 2005
204
0
Lelystad
Ik heb op mijn motor een tankpad die ik niet zo mooi vind. Hoe kun je deze het beste verwijderen? Ik hoorde iemand over lang fohnen en het zodat de lijm warm wordt en los gaat zitten (schijnt erg veel tijd te kosten) Heeft iemand hier een goede tip voor?
 
als je gaat fohnen, wordt de lijm zacht, en is het makkelijker los te trekken, en wasbenzine is bedoeld om lijmresten te verwijderen.. daarna goed spoelen met water om de wasbenzine resten te verwijderen.. want wasbenzine is aggressief spul
 
Enne.....een gewone föhn gebruiken. Ook ff oppassen, het blijft een benzinetank natuurlijk, dus in de open lucht en niet roken.
 
Inspuiten met WD 40 laten weken en dan eventueel nog even met een fohn verwarmen. Valt er dan zo af!
 
Of heeeeeel voorzichtig met een verfbrander aan de gang :P
Ik moet m'n huidige stuurpad eraf halen ,maar wacht er nog effe mee tot de nieuwe binnen is :)
 
Hoe lang zit de tankpad er al op en hoe is de staat van de verf van de rest van je tank? Anders kan het nog wel eens zijn dat de lak onder je tankpad heel anders verkleurd is dan de rest. Als je een andere (grotere) tankpad er weer op zet heb je daar natuurlijk geen last van.
 
Toen ik mijn motor kocht zat er ook een vreselijk lelijke tanksticker op.
Heb ik verwijderd met sticker verwijderaar en je ziet er niets meer van!
Goed spul!
 
Is het niet gevaarlijk om te gaan fohnen op de tank ivm de hitte en benzine???

Wil zelf namelijk ook mn tankpad verwijderen. Dus hoor graag tips!
 
heb laatst de stickers van de slaapkamerdeur van m'n dochter verwijderd met stickerverwijderaar.
werkte geweldig.

weet niet hoe het op gelakt metaal werkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan