Tankring SW motech voor aprilia rsv 2007

een sw motech tankring gaat niet passen op een 2007 model rsv.

De inbusbouten zitten onder de tankdeksel dus de ring is niet te bevestigen. Je zou natuurlijk 6 gaten kunnen boren aan de zijkant van je tankdop maar daarmee win je ook niet de schoonheidsprijs.

Een andere optie is een tanktas met riempjes of een met zuignappen te nemen
 
Als je een ring hebt cq kan vinden die goed past op de rand om de eigenlijke dop kun je wellicht gaten boren in de die rand op de juiste plekken en daar schroefdraad in tappen.

Je wel genoeg vlees hebben, netjes kunnen boren en tappen. Bij verkoop kun je de ring er bij verkopen of boutjes er in draaien zonder de ring. Als je genoeg vlees hebt zou je zelfs de koppen kunnen verzinken.
 
Nou, erg.. Volgens mij ( ik kan het fout hebben ) valt het onder normale fatsoenswaarden dat je je even voorstelt.

Volgens mij ( en wederom kan ik het fout hebben ) komt het regelmatig voor dat iemand zich aanmeld, een vraag stelt en niks meer van zich laat horen.

Vandaar. :)
 
Nou, erg.. Volgens mij ( ik kan het fout hebben ) valt het onder normale fatsoenswaarden dat je je even voorstelt.

Volgens mij ( en wederom kan ik het fout hebben ) komt het regelmatig voor dat iemand zich aanmeld, een vraag stelt en niks meer van zich laat horen.

Vandaar. :)


Dat eerste vind ik niet zo'n probleem maar dat laatste......... :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan