tanksteun voor bijrijder

berryhtd

Die hard MF'er
15 apr 2008
344
0
Hoevelaken
Ik heb geregeld zo'n steun gezien op de tank waar je aan kunt vasthouden als je achterop zit.
Mijn vraag is dus weet iemand waar je die kan kopen.

Lijkt mij handig voor mezelf zodat je niet steeds iemand hoeft mee te remmen als het ware, en voor de persoon die achterop zit om veilig en goed vast te kunnen houden voor bij het remmen en acceleren.

gr
 
http://www.vinxxgrip.ch/?view=2100&lan=en# (VinxxGrip) :Y

Maar er zijn meerdere fabrikanten van dat soort dingen
 
Volgens mij is het voor de persoon achterop veiliger als je niet zo hard wil scheuren :+

Geen idee wie je achterop neemt, maar het kan best romantisch zijn als hij/zij je vastgrijpt ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het niet zo dat de bijrijder dan vrij lange armen moet hebben omdat hij/zij om de berijder zijn/haar lichaam heen moet om erbij te komen?
 
Is het niet zo dat de bijrijder dan vrij lange armen moet hebben omdat hij/zij om de berijder zijn/haar lichaam heen moet om erbij te komen?


Werkt dit spul goed trouwens? Op het eerste gezicht lijkt het wel erg handig.

Tjah, heb geen idee eigenlijk. Heb het zelf nooit geprobeerd.

Maar was er een tijdje geleden in de SS niet zo,n actie dat je een duo-ritje kon maken/winnen? Was dat niet Barry Veneman of Jurgen v/d Goorbergh?
Kan me herinneren dat daar ook zo,n beugel op zat...
 
Wel een plaatje gevonden...

full
 
Paar keer zo gezeten, maar vond ik maar niets. Handen zo achter de rug. Leek net alsof je geen kracht kon zetten om je tegen te houden.
:Y vooral eng met gas geven, met remmen ist prima.

is overigens niet fijn om iemand strak tegen je aan te hebben met rijden, liever een duo die wat meer rechtop kan zitten en zo "vrij" kan bewegen...
op een SS gaat dat niet en voor sportieve motoren is zo'n tank-grip wel een uitkomt lijkt me
 
Heb zo'n ding in de schuur liggen. Past iig op de tankdop van een R6, weet niet of hij op je kawa past maar als je interesse hebt moet je maar ff een PM sturen.
 
oorspronkelijk ontwikkeld vanuit sbk om mensen mee te nemen op ritjes rond circuit, zagen al snel de commerciële mogelijkheden van in.

Bike Design heeft ze ook, s bellen naar 015 21 43 075 (Erwin en Raphael in Delft) of s checken op www.bike-design.com
 
[afbeelding]
http://www.ardracing.com/renn2.html
Ook een mogelijkheid

Ik heb een keer me vader achterop gehad die niet aan me tank of mij wou vasthouden. Volgens hem ging het prima door de beugels achterop vast te houden.

Vervolgens staan we bij een stoplicht en ik trek hem ff lekker open, zie ik de benen van me vader langs me hoofd gaan. Gelijk ingehouden, het scheelde niet veel of vaders lag daar achterover midden op straat. Geen succes dus die beugels achter je rug.
 
haha goeie reactie's maar ik kan hem niet vinden voor mijn 98er en wil van het voorjaar een 2003 of 2004 model en daar is hij wel voor dus ga er dan maar gelijk zoeken.
 
ik vond een eenzitter wel een goeie oplossing. ben je gelijk van dat rare gewiebel van je passagier af. :]
 
Deze gebruik ik, is van motrax en werkt als een tierelier.

Moet er wel bijvertellen dat ik (sinds kort ) TDM rijd en geen supersport, en dat mijn duo mijn zoontje van 11 jaar is.
Motrax DeLuxe Love Handles
file_5_38.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan