Tanktas Bags Connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kara

Die hard MF'er
30 sep 2011
363
0
Zuid-Holland
Aangeboden een Tanktas van Bags Connection type Engage

Ziet er nog nieuw 2 keer gebruikt

Inhoud: 8 liter, afmetigen 32 x 26 x 10cm. Inclusief draagriem en regenhoes. Doordachte binnentas waarin de GSM past. Door venster aan de buitenzijde te zien of de GSM een oproep binnenkrijgt. Inclusief antikras folie. Kliksysteem is op basis van het standaard Quick-Lock systeem. Hierbij hoort dus ook een standaard Quick-Lock tankring wat u ook meekrijgt voor een Kawasaki.

Vraagprijs €99,-

bags-connection-quick-lock-tanktas-engage.jpg
 
je verkoopt een tanktas voor 100 euro die nieuw zonder quick lock ring ook 99 euro is
nu zit daar geen ring bij en bij de jouwe wel. maar voor geïnteresseerde die geen kawa hebben is het dus exact het zelfde, er moet nog een ring bij

ik bedoel dit niet als afzeik maar meer om je te helpen, je prijs is misschien ietswat aan de hoge kant.

wat je kunt doen is een prijs neerzetten zonder quick lock ring, deze kun je immers ook los verkopen.

mar goed, het is jouw ding dus jij bepaald, niet ik.
als je wilt dat ik bepaalde zaken uit mijn reactie haal, pb maar ;)


recencie van het tassie
 
je verkoopt een tanktas voor 100 euro die nieuw zonder quick lock ring ook 99 euro is
nu zit daar geen ring bij en bij de jouwe wel. maar voor geïnteresseerde die geen kawa hebben is het dus exact het zelfde, er moet nog een ring bij

ik bedoel dit niet als afzeik maar meer om je te helpen, je prijs is misschien ietswat aan de hoge kant.

wat je kunt doen is een prijs neerzetten zonder quick lock ring, deze kun je immers ook los verkopen.

mar goed, het is jouw ding dus jij bepaald, niet ik.
als je wilt dat ik bepaalde zaken uit mijn reactie haal, pb maar ;)


recencie van het tassie

Hij heeft op de 26e prijs verlaagd naar 80e.... Tweede post in het topic.
 
Thanx Monkey, ik wist zelf niet dat de tas nieuw 100 kost bij de winkel. Mij heeft hij iets meer gekost, maar daarom heb ik hem ook verlaagt naar 80 euro vraagprijs. En is ook bijna niet gebruikt dus net nieuw. Goeie bod mag die ook weg...
 
Thanx Monkey, ik wist zelf niet dat de tas nieuw 100 kost bij de winkel. Mij heeft hij iets meer gekost, maar daarom heb ik hem ook verlaagt naar 80 euro vraagprijs. En is ook bijna niet gebruikt dus net nieuw. Goeie bod mag die ook weg...

let wel, jij biedt hem aan MET ring, 100 eu voor nieuw is zonder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan