Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Tanktas booster

K4 jos

Die hard MF'er
10 jan 2008
921
0
In den Belgiek
Voorgevormde tanktas voor maximale stabiliteit. Gemaakt van Heavy Duty Ballistic weefsel. Voorzien van vuil en waterafstotende 3M coating. Voorzien van 8 sterke magneten. Krasbestendige onderzijde. 2 speciale compartimenten voor bril en andere kleine artikelen. Afneembare kaarthouder. Doorvoer voor hoofdtelefoon/muziekkabel. Eenvoudig te gebruiken als rugzak door geintegreerde rugbanden. Afmetingen: 30cm x 20cm x 15cm (L x B x H).

In nieuwstaat, de tanktas is dit jaar gekocht en letterlijk 3 keer gebruikt.

MF vraagprijs 40€





 
Laatst bewerkt:
Das goe, nog ne goeie congé hé
als ie past op de CB (wat ik wel veronderstel aangezien jij die ook had) is het bij deze dus ok hoor

als je nummer nog hetzelfde is dan bel of sms ik je wel ff om af te spreken heb je ondertussen een ander nummer pb dat dan ff hé
 
Laatst bewerkt:
als ie past op de CB (wat ik wel veronderstel aangezien jij die ook had) is het bij deze dus ok hoor

als je nummer nog hetzelfde is dan bel of sms ik je wel ff om af te spreken heb je ondertussen een ander nummer pb dat dan ff hé

Past er goed op en nr is nog altijd hetzelfde