tanktas Cagiva Raptor??

raptorkipje

Rookie
12 nov 2007
18
0
Ik heb een Cagiva Raptor en ben nou al een tijd op zoek naar een fijne tanktas met kaarthouder die past... Iemand ervaring met een bepaalde tanktas voor de Raptor?
 
Dag Raptorkipje,

Omdat de Raptor geen stalen tank heeft heb ik een tanktas van Buse gekocht met zuignapjes. Ik vind het een hele fijne tas. Hij is afritsbaar van de eerste laag (wat los ook als kaarthouder kan fungeren) en als de tas los is kan je hem dragen als een rugzak. Komende vrijdag zal ik hem pas goed kunnen testen naar de Ardennen ;)..

Suc6
 
Hey Sjimmel,

Blijft dus prima zitten die zuignapjes? Ook bij extreem veel regen? (Ik ga 4 dagen in Schotland toeren...)
Ik ben benieuwd naar de uitslag na vrijdag! :)
 
Leuk en in Schotland moet je inderdaad wel bedacht zijn op wat druppeltjes.. Vooraan zit de tas ook nog vast met een riempje om het balhoofd dus ookal zouden de zuignapjes losgaan (wat me sterk lijkt want het zit verrassend stevig) dan kan de tas niet van de tank af.


Ik heb de buse vario tanktas die te koop is bij motozoom. Je kan ook een rits opendoen waardoor hij groter is en er meer in kan (zelfs een helm past in de grote stand). Maar vooral dat je hem er simpel af kan ritsen en als rugzak kan gebruiken is heel fijn. Er zit ook een losse regenhoes bij voor als het echt nat is. Na dit motorweekend zal ik laten weten of het een aanrader is ;)
 


Het was erg leuk. Heenweg wat regen en verder droog. De tas heeft zich goed bewezen. Hij bleef stabiel zitten. Er kon best veel in. Niet nodig geweest om de tas te vergroten (wat wel kon) Ik kon ook nog net mijn snelheid aflezen. Op de terugweg (tanktas weer op de motor doen) moest ik wel even mijn tank schoonmaken waar de zuignapjes kwamen. Afhalen en opzetten was zo gedaan.

Suc6 met toeren in Schotland :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan