Tanktas SW Motech Engage Sport (ideaal voor kunstof tank!)

Regular 72

MF'er
28 feb 2003
81
0
Etten-Leur
Te koop;

Tanktas, SW Motech, type Engage Sport

Het betreft hier een tanktas, welke geschikt is voor snelle de- en montage op de tank(dop) middels het quick lock systeem.

iKG4cnASkaR3d40Vp52Eyw==.jpg


Ideaal voor motoren met een kunstof tank. Daarnaast ideaal omdat de tas zweeft boven de tank. Hierdoor ontstaan er geen ongewenste krassen!

De tas heeft een ergonomische vorm. Speciaal voor de sportieve snelle rijders onder ons is dit prettig. Je kunt nl. nog steeds achter je ruitje kruipen.

De tas heeft een standaard inhoud van 15 liter. Desgewenst kan deze worden vergroot tot 22 liter.

Incl. regenhoes! ... maar heeft de regen nog niet gezien ;)

Incl. bijpassende ring, t.b.v. montage op tankdop Yamaha of Ducati. Indien u een ander merk motor bezit, dient u een bijpassende ring te kopen t.w.v. 20,-.

Daarmee is deze tanktas dus geschikt voor nagenoeg alle type motorfietsen!

Nieuwprijs van de tas + ring; 180,-!!! (* factuur ter inzage)

Heb je interesse, stuur me dan snel een mailtje! (... de advertentie staat nl. ook op Marktplaats.nl) :$

QvWcEPJ3T9S4w1Wh3b7BOA==.jpg
 
Bijna vergeten de prijs te vermelden....

Ben bereid 71,- af te schrijven in een jaar. Daarmee komt de prijs uit op 109,-!
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je hem weg? Misschien heb ik wel interesse alleen niet voor die prijs. Vraag me ook af of hij een beetje fatsoenlijk past op mijn srad.
 
Waarom doe je hem weg? Misschien heb ik wel interesse alleen niet voor die prijs. Vraag me ook af of hij een beetje fatsoenlijk past op mijn srad.

Je was net te laat. Terwijl jij jouw bericht intikte, verkocht ik telefonisch de tanktas.
 
Jammer.

Mocht de verkoop toch niet doorgaan dan hoor ik het graag van je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan