tanktas voor carbon tank?

Bjorn R1

MF veteraan
24 nov 2003
1.339
0
Limburg
Een vriend van mij heeft een carbon tank op zijn monster 900 zitten, nu heeft
hij het volgende probleem. De tanktassen die er te koop zijn werken bijna allemaal met magneten(dit werkt dus niet op een carbon tank |( ).
Nu is mijn vraag aan jullie, weet er hier iemand een merk dat er wel tassen voor maakt bijvoorbeeld met zuignappen.

alvast bedankt.

gr.Bjorn
 
Bij Bagster hebben ze hier oplossingen voor. Over de tank komt een leren overtrek:

1405U.jpg


Daarop kun je de tanktas bevestigen:

843C1.jpg


Ook in andere kleuren verkrijgbaar.
 
Hoi Kea,

Bedankt voor de tip, maar dit wil hij liever niet. Hij heeft liever een "gewone" tanktas zonder die hoes, heeft niet voor niets zo veel geld uitgegeven aan zijn
tank.

gr. Bjorn
 
Nou, wat denkt die dan van een carbon tanktashouder, die leg je over je tank, met schuim aan de onderzijde, en wordt vastgezet op de originele bevestigingen van de tank.

Ik be er altijd erg tevreden mee geweest, niet op de foto, maar er hoort een tanktas bij.


ps: is te koop, past op een R1 van '98 t/m 2001 ( ps: was niet goedkoop)

full
 
Ducati heeft een monster-tanktas in de collectie voor niet-magnetische tanks. Deze haakt aan de framebuizen. En er zijn wel meer tanktassen in de handel met riempjes ipv mageneten.
 
Ik heb een tanktas van Clover met zuignappen. Is niet zo erg groot maar bevalt erg goed. Met de zuignappen zet je een kunststof plaat vast op de tank. Hierop klik je de tas vast. Je kunt hem dus makkelijk meenemen bij een tankstop of zo.
 
Bedankt voor de reacties,

Marcomonstro heb je enig idee wat die tanktas uit de ducati-collectie moet kosten.
 
heehee, ik heb zelf een tanktas van loise(nu motozoom.nl). Deze werkt met bandjes, een om je balhoofd en en ergens aan de onderkant van je tank. Deze was maar iets van 15 euro en werkt perfect!!! Echt een aanrader. En beschadigt je tank ook nog eens een stuk minder dan de magneten versies!!!

greetz, Kelvin
full
 
Hoi MarcoMonstro,

Bedankt voor de moeite, ik zal het hem doorgeven. Hier heeft hij wel wat
aan. Zo'n Ducati monster is :9 , maar bagageruimte hó maar.

gr. Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan