Tanktas voor vakantie!

CB650c

MF'er
14 mei 2003
113
0
Deventer
Hey,

ik reed vorige week ff langs Motoport, altijd leuk om even te kijken daar :) . Ik had al een tijdje gekeken naar een goede en mooie tanktas voor mijn vakantie van de zomer naar de Ardennen en de Eifel samen met HONDA CB-1. Daar stond die, een Oxford Sports Humpbag! Ik twijfelen en twijfelen (vanwege de aanschafprijs; heb overwogen in termijnen te betalen :Z )

Toch maar gekocht, de volgende dag gelijk meegenomen naar Aachen, een half dagje daar naartoe gereden, lekker veel snelweg etc. Ding gaf geen krimp, ook niet bij 190....kortom een goede keuze gemaakt. Wie heeft ook zo'n mooie tas? Compleet uitgerust trouwens!!

PS. nu gaat er dus lekker veel troep mee op vakantie! :)

Groeten,

Johannes
 
Magneten, only magneten, het is een vrij groot oppervlak, ik heb ook een redelijk rond aflopende tank, moet lukken!!! Anders kan je het altijd ff proberen bij de dealer, heb ik ook van tevoren gedaan! :)
 
Laatst bewerkt:
Honda CB-1 toch...

...dat wij met elkaar gaan toeren zeven dagen... :Z !!!

Het was een recht stuk autobahn (kon het niet precies meten, had ff geen waterpas bij de hand). Toch was het absoluut geen afdaling, dat zou echt te makkelijk zijn, bijna op puur vermogen vrind! 8-)

Wij spreken elkaar weer... :9
 
Mmmmmm, van het weekend sprak je nog anders......

Maar goed, als je tanktassen zo interressant vind kun je die van mij strax 7 dagen lang bekijken. Ik maak 'm namelijk aan de achterkant van de motor, precies waar jij de hele tijd rijd.


ps, 190 met de ER-5 kan idd heel gemakkelijk, als je 'm uit een boeing flikkerd :X ;)


(dat wordt em een vakantie.....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan