Tanktas?

Enige Echte Gouwe Tip; tanktas van het merk Held.

4 magneten, zit als een huis, kun je ook nog als dakkoffer op je auto gebruiken :Y . Onderkant is niet gemaakt van hard kunststof maar lijkt een beetje badstof-achtig, verschuift nooit en een verdwaald zandkorreltje kan zich makkelijk verstoppen.
Bonus: er zitten geen lelijke zij-flappen aan, je zet 'm gewoon bovenop je tank. tankemblemen zijn dus gewoon te zien.
nadeel: gaat wel richting 100 euro maar is het absoluut waard!!!

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
(nu aanbieding!!, wel bodemplaat apart er bij bestellen).

Als 't nix mag kosten moet je beslist in Duitsland gaan kijken. Polo heeft tanktassen van 15 (!) euro.
https://www3.polo-expressversand.co...ct.asp?ProductGuid=70220101010&GroupGuid=8814

mb
 
Luxeprobleem:
Ik zoek een tanktas waarvan ik zeker moet zijn dat het kaartleesvak waterdicht is...voor m'n
:o PDA met TomTom :X .
Het liefts zo'n lage (ben niet zo groot en dan kan ik het ding ook nog aflezen).

En weet iemand of het kwaad kan als je de PDA in die tanktas legt, i.v.m. de magneten die er in zitten? Kan dat op de PDA negatieve gevolgen hebben, qua verlies van data, schade aan het geheugenkaartje?

:} voor de evt. tips....
 
het probleem is met magneten altyd opletten waar je hem neerlegt.
Ik ken iemand die hem effe op een werkbak bij een kolomboor legde,
je zult wel begrijpen hoe de tank eruit zag.
 
Ik heb een tanktas die een magneetbodem had, magneten eruit, riempjes eraan gemaakt. Op de K heb je niet zoveel aan magneten :)

Zo heb ik maat die een schade K had opgeknapt, wij zouden touren, ik haal hem op, hij pakt zijn oude tanktas die hij op zijn choppertje gebruikte, werpt hem sierlijk op zijn tank en staat beteuterd te kijken hoe ie er meteen weer vanaf glijdt :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan