Tanktas

Flyman61

Rookie
29 nov 2011
9
0
Hallo, omdat ik een Z1000 rij kan je dus helemaal niks meenemen. Nu heb ik een rugtas speciaal voor op de motor maar langere afstanden vind ik persoonlijk niet fijn. Net of er steeds een aan je rugtas loopt te trekken. Ik wil dus een tanktas proberen maar ben een zeikerd , wil geen kans op schade maar er wordt zoveel aangeboden. Hoor graag jullie reactie , zowel positief als negatief.
 
Hallo, omdat ik een Z1000 rij kan je dus helemaal niks meenemen. Nu heb ik een rugtas speciaal voor op de motor maar langere afstanden vind ik persoonlijk niet fijn. Net of er steeds een aan je rugtas loopt te trekken. Ik wil dus een tanktas proberen maar ben een zeikerd , wil geen kans op schade maar er wordt zoveel aangeboden. Hoor graag jullie reactie , zowel positief als negatief.


schade? hoe bedoel je? Als je valt met de motor, schade bij de spullen in de tas?
 
Denk dat de TS bedoelt dat de tas geen krassen mag maken op de tank..
Nou ben ik zelf niet thuis in de tank tassen, zelf heb ik er geen..

Maar ik weet dat ze doorgaans doormiddel van magneten vast gezet worden ?
Deze magneten zullen wel verweven zitten in de stof van de tanktas gok ik zo..
Of ze zitten vast met van die elastieken bandjes ofzo.. ?

Je kan ook overwegen een tankcover te nemen, dat zijn van die leren hoezen die om je tank heen gaan.. kun je daar je tanktas weer op doen.. zoiets.. ?

succes ermee ! :) :W
 
SW-Motech® Quick Lock tanktassen toch wel de betere, zoniet de beste tanktassen.

Het voordeel is, ze raken je tank niet aan, maar ze zweven erboven!
mooie is, je hebt ook versies zodat je stroomaansluiting in je tas hebt ;)

Heb ene op mn gixxer en zeer tevreden!
 
juist, ik heb de engage sport 12volt. kan nog groter geritst worden.

gaan zonder open te ritsen werkschoenen, broek, shirt enz in.

binnenin (in de klep) 2 vakken voor bv papieren. telefoon altijd onder de ''Folie" en die blijft gewoon daardoor bedienbaar.
 
:^ Met super blackbird, alleen ik heb van bagster een tankhoes+ tanktas. Heeft als groot voordeel dat je helemaal geen beschadigingen aan je tank krijgt, tenzij je echt gekke dingen uithaalt. :P
 
Ik heb 1 met magneten in de tas zelf.

Gebruik m niet meer op mn huidige motor omdat die een kunststof tank heeft.

Nooit geen krassen oid.

Interesse?
 
het zijn niet de magneten die krassen maken, maar stof, zand, vuil tussen de tas en de tank icm de manier waarop je de tas van de tank af trekt
 
Laatst bewerkt:
Oxford X... magneten krassen zelf niet, zitten goed vast. Zorg gewoon dat er geen zand onder zit als je ze erop plakt.

Nog beter ik ben onlangs gevallen met de OXford X30 tanktas en de tas was onder mijn tank terecht gekomen. Mijn tank had niks! Beter nog, mijn Oxford tas had ook niks, ik kon het asfalt zo van de tas vegen :P
 
Op m'n vorige motor een tanktas met magneten gehad. Bij mijn huidige een met riempjes ivm kunstof tank.
Wel heb ik er altijd een goedkope zeem tussen tanktas en tank gedaan ivm bescherming, nog nooit krassen gehad.
 
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat dus een Quick Lock worden . Groeten , William
 
Tanktas met zo'n ring. Die ring monteer je rondom je tankopening en daar klik je zo de tas op, ideaal. Komt niet in aanraking met de lak en is er zeer makkelijk af te klikken. Je hebt wel verschillende maten, zelf heb ik maar een kleintje anders komt mn hoofd niet boven mn tanktas uit :) maar dat komt omdat ik zelf niet zo groot ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan