tassen set oxford nieuw ! tanktas, zijtassen en tailpack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft angstvallig stil van de zijde van verkoper ;(

Inmiddels contact gehad. Penumbra heeft naast MF ook nog een leven ;)

Tassen komen eraan :)
 
Laatst bewerkt:
geen paniek jongens... ik zat in frankrijk voor de races en dus kan ik niet steeds snel antwoorden he

@ ralph ,je geld is goed aangekomen hoor.. zoals pim zegt duurt een internationale overschrijven wat langer he.. het geld stond vanmorgen pas op de rekening en de tassen worden vandaag nog opgestuurd

@ justice: zoals al aangegeven ben ik nu pas terug in het land en kon dus onmogelijk sneller reageren.. de zwarte set zoals op de foto is al verkocht ik had je zoals in de mail gezegd dat ik ging zien wat ik nog had liggen om tot een volledige set te komen en je daarvan foto's te sturen zodat je zou zien wat je koopt.. ik zal straks kijken hoevele de sprint panniers kleiner zijn dan de andere en ik laat het je weten
 
hier ook alles keurig ontvangen, net even getest met monteren (heb een undertail, dus is bevestigen soms wat lastiger en ziet er goed uit.

vraag me alleen af waar ik die flappen aan de zijkant van de tas op de duosit moet laten, als ik ze langs de zijkant laat hangen kan ik de zijtassen onmogelijk monteren dus heb het nu zo:
full
 
scighera die tailpack moet idd andersom en die flapjes vallen dan over je duo zadel en tussen je zijtassen.. maar zo kan natuurlijk ook :)
 
@ matrex ik heb nog een first time zijtassen set liggen en eventueel een sprint versie (laatste nieuwe versie van oxford) (die is tot op nader order gereserveerd voor justice maar als di eniet de volledige set neemt dan kunne de sprint tassen zo weg)

bij deze een foto
de first time versie : mag weg voor 40 euro

11052009.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ matrex ik heb nog een first time zijtassen set liggen en eventueel een sprint versie (laatste nieuwe versie van oxford) (die is tot op nader order gereserveerd voor justice maar als di eniet de volledige set neemt dan kunne de sprint tassen zo weg)

bij deze een foto van beide

de first time versie : mag weg voor 40 euro

[afbeelding]

en de sprint versie: mag weg voor 60 euro

[afbeelding]

[afbeelding]

laat me maar weten.. matrex.online at gmail punt com

Liefst die sprint, die zijn mooier ;)

Deze kan ik toch zo bevestigen aan mijn tailpack..?
 
Laatst bewerkt:
ok even een update, de volledige sets zijn allemaal verkocht

ik heb nog wel enkele losse tassen liggen (ook allemaal nieuw )die eventueel tot set samen te stellen zijn. als je een set wenst te maken van de losse tassen die hier aangeboden worden dan pm of mail je maar en dan maken we een nog beter prijsje.

hier gaan we dan


set zijtassen oxford first time volume 45 liter 40euro

11052009.jpg


tanktas oxford lifetime sport compact model 35 euro met magneten en extra regenhoes
08062009.jpg


08062009_001.jpg


tanktas oxford first time 25 euro met magneten
08062009_002.jpg


08062009_003.jpg


Tailpack oxford lifetime 40 euro
08062009_004.jpg


08062009_005.jpg
 
Laatst bewerkt:
ok even een update, de volledige sets zijn allemaal verkocht

ik heb nog wel enkele losse tassen liggen (ook allemaal nieuw )die eventueel tot set samen te stellen zijn. als je een set wenst te maken van de losse tassen die hier aangeboden worden dan pm of mail je maar en dan maken we een nog beter prijsje.

hier gaan we dan

set zijtassen ofxord lifetime sprint editie (volume ongeveer 40 liter) 60 euro
[afbeelding]

set zijtassen oxford first time volume 45 liter 40euro

[afbeelding]

tanktas oxford lifetime sport compact model 35 euro met magneten en extra regenhoes
[afbeelding]

[afbeelding]

tanktas oxford first time 25 euro met magneten
[afbeelding]

[afbeelding]

Tailpack oxford lifetime 40 euro
[afbeelding]

[afbeelding]

had je mij nou een mail gestuurd.. ik had een verwarrende mail met een rekeningnummer erin :S Ik wil nog steeds die zijtassen de sprint edition. Mail me vent!!

matrex.online at gmail punt com
 
Laatst bewerkt:
ok even een update, de volledige sets zijn allemaal verkocht

ik heb nog wel enkele losse tassen liggen (ook allemaal nieuw )die eventueel tot set samen te stellen zijn. als je een set wenst te maken van de losse tassen die hier aangeboden worden dan pm of mail je maar en dan maken we een nog beter prijsje.

hier gaan we dan

set zijtassen ofxord lifetime sprint editie (volume ongeveer 40 liter) 60 euro
[afbeelding]

set zijtassen oxford first time volume 45 liter 40euro

[afbeelding]

tanktas oxford lifetime sport compact model 35 euro met magneten en extra regenhoes
[afbeelding]

[afbeelding]

tanktas oxford first time 25 euro met magneten
[afbeelding]

[afbeelding]

Tailpack oxford lifetime 40 euro
[afbeelding]

[afbeelding]
Hey penumbra, Ik had al een bod gedaan :) maar als het je niet zint kun je het aangeven. Is die 60 euro eigenlijk inc verzend, want dat was me niet duidelijk.
 
wil je die tailpack oxford lifetime dinges even voor mij achterhouden?
als er niemand eerder was? :)
moet heel even kijken welke zijtassen ik heb (of dat nou lifetime was of niet :p)
en kijken of ik nog ergens een potje geld heb :)
en de tanktas ook gelijk maar :)

dan laat ik het morgen weten! :)

en je priveberichten staan niet aan? :?
dan maar een mail gestuurd :Y
 
Laatst bewerkt:
wil je die tailpack oxford lifetime dinges even voor mij achterhouden?
als er niemand eerder was? :)
moet heel even kijken welke zijtassen ik heb (of dat nou lifetime was of niet :p)
en kijken of ik nog ergens een potje geld heb :)
en de tanktas ook gelijk maar :)

dan laat ik het morgen weten! :)

en je priveberichten staan niet aan? :?
dan maar een mail gestuurd :Y

tailpack ligt opzij
 
heb nog een oxford lifetime sports tanktas liggen kleur blauw met magneten 45 euro

13062009_002.jpg


alsook een oxford luggage rugzak.. echt een perfecte rugzak voor motorrijders..waterdicht , met buik en borst straps zodat hij lekker strak zit en erg veel opbergmogelijkheden ( 18 liter) en een ingebouwde helm carrier (zodat je niet met je helm in de hand moet rondlopen )

35 euro

13062009.jpg
 
er is nog een nieuwe tanktas bijgekomen

type humbback lifetime . kleur zwart tanktas met magneten 45 euro
kan met de tailback basis (niet bijgeleverd ) ook gebruikt worden als tailpack.

15062009.jpg


15062009_001.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan