TATATATAAAAAAA DE Flyer!!!!

Netjus!!!!!!

Al was die van twisted paul ook niet slecht, hij verdiend ook een MF goodies pakket wat mij betreft! Voor de inzet.
 
Hmmmmm..... :?

Mijn complimenten voor het ontwerp. Maar het maakt me ook een beetje verdrietig \ '( snik!

Waarom?

Als je de afbeelding ziet geeft het m.i. de indruk dat het motorforum voor een bepaalde groep motorrijders bestemd is. Alles behalve de chopper(s)(t) en aanverwante? :?

Ik weet inmiddels ook wel dat de meeste hier een voorkeur hebben voor alles wat snel en flitsend is en is dat juist de \'doelgroep\' waar het motorforum voor kiest.......? :]

Heb ik het fout? Hoe moet ik het zien dan?
 
Hmmmmm..... :?

Mijn complimenten voor het ontwerp. Maar het maakt me ook een beetje verdrietig \ '( snik!

Waarom?

Als je de afbeelding ziet geeft het m.i. de indruk dat het motorforum voor een bepaalde groep motorrijders bestemd is. Alles behalve de chopper(s)(t) en aanverwante? :?

Ik weet inmiddels ook wel dat de meeste hier een voorkeur hebben voor alles wat snel en flitsend is en is dat juist de \'doelgroep\' waar het motorforum voor kiest.......? :]

Heb ik het fout? Hoe moet ik het zien dan?

Een flyer moet snel en flitsend zijn, je hebt mischien wel gelijk en wat ik in de garage heb staan is ook niet snel en flitsend maar (super)sport is wel de grootste doelgroep wan MF ben ik bang (en ik zal er wel 5 jaar mee moeten wachten tot ik erbij hoor, dan is m\'n tijdelijk rijbewijs (dat ik NOG niet heb) hopelijk omgezet tot een volwaardig rijbewijs! (en dan wil ik toch zeker wel een mooie motor hebben)
 
Als je de afbeelding ziet geeft het m.i. de indruk dat het motorforum voor een bepaalde groep motorrijders bestemd is. Alles behalve de chopper(s)(t) en aanverwante? :?

Och, als je goed kijkt kun je ook \"chopper\" lezen. Toerfietsers en naaktfietsers zouden zich beter gepasseerd kunnen voelen.
 
Als je de afbeelding ziet geeft het m.i. de indruk dat het motorforum voor een bepaalde groep motorrijders bestemd is. Alles behalve de chopper(s)(t) en aanverwante? :?
Vind ik niet. Volgens mij gaat iemand die die flyer in ze handen gepropt krijgt ook automatisch de kleine lettertje links lezen en merkt ie dat het niet enkel om ss\'s draait. Lang leve de eeuwigdurende nieuwsgierigheid van de mensen.

edit zie ook bij joris |(

btw, joris, omdat toermotoren er half opstaat gaat de ietwat niet domme mens verder denken en het vermoeden dat er meer is dan de zichtbare categoriën wekt de nieuwsgierigheid weer op ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooie flyer! :} idd staat er geen afbeelding van een chopper of iets dergelijks op, maar mensen vinden het (als ze goed lezen) wel uit hoop ik. Zo\'n MF-emailadres lijkt me trouwens ook wel wat :)
 
Even het chopper thingy, we zijn er errug druk mee bezig geweest om er WEL een chopper op te krijgen, alleen ging de focus dan verschuiven van de \"index\" pagina van MF naar de rest van de flyer. Dat leek ons geen goed idee, we hebben er dus voor gekozen om de \"index\" pagina duidelijker naar voren te laten komen met een goed leesbare text, zodat mensen idd kunnen LEZEN dat er wel degelijk choppers WELKOM zijn.. :)

Enne, op de beurs kan je natuurlijk in gesprek met mensen zeker naar voren laten komen dat choppers ook welkom zijn.. ;)
 
misschien nog ergens wat andere type motoren in verwerken? zoals die zo\'n rij motoren (incl. chopper) die twisted paul erop had staan? zou wel leuk zijn, maar moeilijk om de het ontwerp niet te verstoren...
 
Zou er niets meer aan veranderen. Je kan bij het uitdelen van die dingen de mensen er alsnog wel op wijzen dat het voor alle type motoren en motorrijders is...
 
Vind em stoer !! Maar eigenlijk vond ik die vorige versie beter en dan hoef ik natuurlijk niet te zeggen waarom, eh... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan