Tateretaaa

11 nov 2004
180
0
Hallo allemaal, hier ben ik dan.

The Happy Camper uit Castricum, zwaar geval van mid-life crisis. (foto van de kinderen van de computer, foto motor in de plaats)

Heb sinds 19 oktober mijn rijbewijs (veeeeeel te laat, maar ja beter laat dan nooit) en sinds 28 september mijn motortje (zei hij liefkozend, mijn vrouw is al jaloers) o-) een Suzuki GSX R1100 uit 1988.

'twas een impulsaankoopje, ik was eigenlijk op zoek naar een helm, want ik had voor het eerst gelest op de grote weg na verlost te zijn van het Boltini werk op de parkeerplaats. Reed op mijn fiets (zonder hulpmotor) door het dorp en hij stond op de hoek van de straat te koop. Na 3 rondjes op de fiets, gebeld, afspraak gemaakt, proefritje achterop en ik was verkocht, ook door het geluid. (Stes uitlaat)

Verder verklaart iedereen me voor gek en ik moet zeggen dat ik me dat na de eerste 400km ook wel begint te dagen, maar zoals de verkoper zei: "je kan er ook 50 mee rijden".

Dat voor nu, moet morgen 6 uur op, recente foto volgt, en jullie zullen me nog wel tegenkomen, op het forum, op de weg ;)

:]
 
full


Beter laat dan nooit.....


kun je er ook 50 mee rijden.... tjee ik zal het eens proberen... ;)
 
Veel plezier met de motor! en veel veilige kilometers!
en natuurlijk:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan