Tazman is van z'n fiets gereden

Tazman_3

MF veteraan
16 sep 2006
37.620
1
De Speeltuin

UPDATE: piccies van bij de schadeboer op pagina 4. ;( ;( ;(



Hallo allemaal,

Wat begon als een mooie avond is voor mij helaas verkeerd afgelopen.

Ik had niet zoveel tijd vanavond maar wilde toch even rijden. Heb dus wat rondjes gereden.

De terugweg is minder geod verlopen. Tazman was 2 straten van huis verwijderd. Op de kruising van de Lunetstraat en de singel in Breda (bij de brandweerkazerne) ben ik van m'n motor afgereden.

Ik sta (natuurlijk vooraan) te wachten om de singel te kruisen en krijg groen. Ik steek de kruising over en er komt nog een auto van links echt vet door rood rijden. Ik zie hem aankomen, maar het is te laat. Ik heb mijn lieve cbrretje in zijn zijkant geparkeerd. Z'n bestuurdersdeur lag er half uit en met m'n helm heb ik z'n zijruit weggekopt.

Kut kut kut.

Kruising stroomde meteen vol en tot mijn grote geluk stond er ook politie voor een verkeerslicht te wachten. Die zagen de kruising volstromen en zijn meteen aan komen rijden. Daardoor heb ik in elk geval getuigen genoeg. Ik ben vervolgens met een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Wat ik nog heb kunnen zien is dat m'n motor door de klap 180 graden gedraaid is en ik voel ook duidelijk aan m'n lichaam dat ik de auto met m'n linkerkant geraakt heb. Ik vrees alleen het ergste voor mijn motortje. ;( ;( ;(

Omdat de ambu er snel was en ik meteen ben weggebracht heb ik geen tijd gehad om goed te kijken en foto's te maken.

Heb het ziekenhuis ingebracht, wat testjes gedaan, wat fotootjes gemaakt van m'n nek en ik ben weer vrijgelaten. Ik heb een gekneusde rib, pijn aan m'n knie en nek. Politie is nog langsgeweest en die bellen nog terug. Soms doen ze dus toch wel goede dingen :9

Toen ik in het ziekenhuis vroeg hoe het met m'n motor was kreeg ik als antwoord dat dat minder belangrijk was. Nou ja!
M'n motor is afgesleept.

Het positieve is in elk geval dat mijn pak en helm hun werk wel gedaan hebben. Het wordt wel tijd voor 'n nieuwe helm en broek...

Verder heb ik complimenten gekregen van politie, ambulance en ziekenhuis voor mijn goede kleding (was volledig in leer). Vooral mijn losse rugprotector vonden ze wel interessant om mee te spelen.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Zo, daar ben je iig redelijk goed vanaf gekomen als ik je verhaal zo lees.

Sterkte met je herstel en succes met de afhandeling
 
Je motor is idd minder belangrijk dan het feit dat jij er goed van af bent gekomen! *D

Beterschap en succes met het afhandelen van de schade!
 
gelukkig ben je er "zoals ik lees" er nogal goed van afgekomen *O*

nu maar hopen voor je bike -O-
 
Da's idd niet mooi...maar goed dat je volledig in je pak rond reed, heeft erger kunnen voorkomen. Succes met het herstel en ik hoop dat alles snel afgerond wordt.

Beterschap
 
Ze hebben gelijk dat je motor maar bijzaak was, maar om dat te beseffen moet je misschien eens wat meer in de kreukels hebben gelegen :X :X


De getuigen...die zijn echt belangrijk in deze zaak..en bewaar ALLE bonnetjes, van alles wat hiermee te maken heeft !!!!
 
en toch is het belangerijker dat JIJ er goed vanaf bent gekomen, je motor is vervangbaar, daar moet die stomme koekblikker maar voor zorgen |(

[me]edit :z ie je wel .... iedereen zegt het[/me]
 
Klinkt alsof je geluk gehad hebt bij een zware klap.
Het klinkt me alsof het duidelijk is wie de schuld heeft in dit geval (vooral dat het ook met getuigen bevestigd is).

Succes met je herstel en de papierzaken.





(en als je zelf weet hoe je eraan toe bent is het logisch dat je naar je motor informeerd ;) )
 
Zooooo Tazman O-) erbij gehad denk ik :Y :Y

Dat is wat je noemt VETTE PECH .
Maarja zoals de andere al vertelde je gezondheid gaat voor :}

Sterkte met je herstel en met je bike.
 
Ballen, gelukkig ben je er lichamelijk redelijk goed vanaf gekomen lijkt het. De motor is jammer en idd minder belangrijk.

Suc6 met de hele zaak !!
 
Ze hebben gelijk dat je motor maar bijzaak was, maar om dat te beseffen moet je misschien eens wat meer in de kreukels hebben gelegen :X :X


De getuigen...die zijn echt belangrijk in deze zaak..en bewaar ALLE bonnetjes, van alles wat hiermee te maken heeft !!!!

Je hebt gelijk.
Hij gaat inderdaad alles betalen. Heb zelfs het van de taxirit van het ziekenuis naar huis een bonnetje gevraagd 8-)
 
Damn Tazman...

gelukkig kun je het navertellen en waren de hulptroepen er snel bij. :Y

Suc6 met herstel en bike !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Zwaar kut dit. Ik hoop voor je dat de pijn verdwijnt, nieuwe fiets komt heus wel.

Maar ff wat anders, je ziet een auto van links aankomen, en rijdt zijn bestuurdersdeur eruit?
 
klote man !!

Al snap ik niet hoe je het voor elkaar krijgt om de bestuurdersportier in elkaar te rijden terwijl de auto van links kwam :o

succes
 
Je hebt gelijk.
Hij gaat inderdaad alles betalen. Heb zelfs het van de taxirit van het ziekenuis naar huis een bonnetje gevraagd 8-)

Goedzo... 8-)

En ik weet t, m'n reply klinkt wat hard, maar ik ken zelfs alleen op M-F al wel een aantal mensen die er wel 10 motoren voor over zouden hebben als ze daarmee hun lichamelijke ongemakken door aanrijdingen zouden kunnen verzachten....
Je hebt iig mazzel dat je hem in de zijkant raakt, iets sneller optrekken en hij raakt JOU in jouw zijkant...is NIET goed voor je been.. :X '( :X


Wijze les...kijk goed om je heen, ook als je groen hebt... ;)
 
Aah man wat is dat hier in deze omgeving. Jij ook al in een ongeluk. Gebeuren laatste tijd veel dingen in mijn buurt.

Gelukkig ben je nog heel en kan je het na vertellen. *O* *O*

Beterschap en sterkte met je bike.
 
Zwaar kut dit. Ik hoop voor je dat de pijn verdwijnt, nieuwe fiets komt heus wel.

Maar ff wat anders, je ziet een auto van links aankomen, en rijdt zijn bestuurdersdeur eruit?

Ik type een reactie, die ik meteen weer delete.
Ik bedoel natuurlijk de deur aan de passagierskant. :+ :o
 
Je hebt nog veel geluk bij een ongeluk gehad. Dat is dus typisch een ongeval waar mijn instructeur altijd voor waarschuwde: eikels die door het rode licht rijden :(

Noemde hij de dodemans-seconde....bij licht op groen net die ene seconde extra de tijd nemen om links en rechts te kijken voordat je oversteekt.

Succes met de afhandeling en hopen dat je d'r niks aan over houdt (lichamelijk dan).
 
Je hebt gelijk.
Hij gaat inderdaad alles betalen. Heb zelfs het van de taxirit van het ziekenuis naar huis een bonnetje gevraagd 8-)
Is de Singel een voorrangsweg?

Als getuigen niet hebben gezien dat hij daadwerkelijk door rood reed (en jij door groen) en hij gaat elden dat hij ook groen had heb je een probleempje...

Ik ga er van uit dat de tegenpartij netjes handelt :) , maar tegenwoordig kan je nergens zeker van zijn.

Verder veel succes met opknappen. Je eigen schade is te overzien :) , motor komt nog wel.
 
Wijze les...kijk goed om je heen, ook als je groen hebt... ;)
:^ Helaas maar al te nodig

Door rood rijden (en dan zeker op zo'n lompe manier) is imho vele malen gevaarlijker dat (wat) te hard rijden O-)

Je hebt gelijk.
Hij gaat inderdaad alles betalen. Heb zelfs het van de taxirit van het ziekenuis naar huis een bonnetje gevraagd 8-)
En wellicht ook niet onverstandig om eens te denken aan een ketselschade-advocaat.

[me]BeemerBeest heeft daar ook veel aan gehad :Y :Y
[/me]

Sterkte met je herstel, zo te horen kom je er nog goed vanaf. Maar zorg wel dat je de tijd neemt, sommige klachten krijg je pas na een tijdje. Zo'n letselschade-advocaat weet dat als geen ander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan