TCX Infinity laarzen - gezocht of alternatief

FastnSweet

MF veteraan
13 sep 2007
35.989
49
Noord-Oost Veluwe
Shooooot.....de TCX Infinity laarzen worden niet meer verkocht!?
Ik heb al 2 paar versleten in de afgelopen 10 jaar. Geweldige laarzen, ze zitten echt als pantoffels en zijn echt heel fijn in gebruik.
Dit type laars werd vaak (nieuw of nauwelijks gedragen) via MP aangeboden en ik hoopte daar mijn derde setje (maat 38) te vinden, maar helaas tot nu toe niets.

Is er hier iemand die ze nog in de aanbieding heeft? Of een alternatief weet?
Wat draag je als motoragent tegenwoordig, want ik neem aan dat die dan nu ook een alternatief gaan gebruiken.

Wie tips heeft....ik hoor het graag, tnx!
 
Ik denk dat de Dainese Centauri aardig in de buurt komen. Zelf rij ik ook al jaren op TCX Infinity, net vorig jaar een nieuw paar dus ik kan nog wel even voort. Maar als ze inderdaad niet meer verkrijgbaar zijn zou ik eens naar deze kijken.

1626938814397.png
 
Ik denk dat de Dainese Centauri aardig in de buurt komen. Zelf rij ik ook al jaren op TCX Infinity, net vorig jaar een nieuw paar dus ik kan nog wel even voort. Maar als ze inderdaad niet meer verkrijgbaar zijn zou ik eens naar deze kijken.

Bekijk bijlage 1657107
Hi Mike, die was ik inderdaad ook al tegengekomen. Mooie laarzen idd en ze lijken er ook erg op.
But guess what...die zijn niet in maat 38 verkrijgbaar.
Vanaf maat 39 en ook die is meestal niet beschikbaar.
 
Hey Anita, dit helaas zijn geen nieuwe TCX Infinity maar een amper gedragen set op MP voor 50,- (had je ms zelf ook al gezien)
m1723176376

Dankzij Chris ben ik ze ook gaan dragen en geen moment spijt van gehad. :t
 
Hey Anita, dit helaas zijn geen nieuwe TCX Infinity maar een amper gedragen set op MP voor 50,- (had je ms zelf ook al gezien)
m1723176376

Dankzij Chris ben ik ze ook gaan dragen en geen moment spijt van gehad. :t
Hi Lex! Ja, ze zijn super fijn he...
Die had ik gezien, maar ik vond de uitleg niet kloppen bij hoe ze eruit zien (alleen gedragen tijdens motorrijlessen).
In het verleden kwam het regelmatig voor dat ze nieuw en ongedragen werden aangeboden. Eigenlijk hoop ik daar nog steeds op, maar ja, die kans wordt nu wel erg klein nu ze niet meer gemaakt worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan