TDM 850 4TX 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.

3LDré

MF veteraan
28 apr 2005
2.497
53
Dronten
Hierbij gaat m'n TDM in de verkoop. Ik heb 'm aangeschaft ten tijde van een revisie van m'n XTZ850 om in die periode niet zonder motor te zitten. De gedachte was dat dit ook een mooie kans was om te proberen of een TDM wat voor mij is.
Niet dus...niks ten nadele van de TDM, probleemloos vervoer,
maar de XTZ blijft voor mij toch de winnaar :+
De XTZ is inmiddels zo'n beetje klaar dus......

Deze TDM zoekt een nieuw baasje:
full

full

full

full

full


vr.pr. €2950,-
MF prijsje: €2650,-
 
Laatst bewerkt:
Nette Fiets! Rijden prima op verhard wegdek. Maar ik ga persoonlijk ook liever voor de XT 600 of 750 z.

kickje
 
Kikje voor deze alleskunner.

Heb mijne vandaag net verkocht, 2 fietsen wordt gewoon teveel.

Voor zo lang als het duurt, 1pitter trekt ook nog steeds. :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo, toekomstige eigenaar van deze TDM,
doe ns een leuk bod dan, mischien hap ik wel :+
 
Hij ziet er best netjes uit, als woonwerk fiets.
Staat van onderhoud? Banden ketting beurt ed. Beschadegingen, enz?


De voorband, ketting/tandwielen kunnen nog wel ff mee. Inmiddels zit de achterband er wel aan te komen. Evenals de achterschijf. De kleppen zijn rond de 40.000 km gesteld door de motorzaak waar ik m destijds gekocht heb. Ik heb er zelf nu tegen de 10.000 km mee gereden. Er zitten een paar kleine krasjes op de linkervoorzijkap (is een beetje te zien op de tweede foto, bij de T van TDM) maar verder de normale gebruikssporen. Er zit nu een renthal stuurtje op maar de originele heb ik nog wel, dus die kan eventueel weer terug.

Het benzineverbruik ligt zo rond de 1:16 en olie is ong. 0.25 liter op de 1500km bij dagelijks gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Over de prijs valt nog best te praten hoor.











Eigenlijk mag ie voor 2500 euro ook weg maar dat zeg ik nog niet, moet toch de suggestie wekken dat er bij een deal wat van de prijs afgegaan is

Eh, zei ik dat hardop?
:+
 
Even onder de aandacht brengen.

Dat ben ik wel verplicht....;-)

Ben wezen kijken bij deze TDM, is een knappe motor, loopt en rijdt goed en ziet er zeker goed uit voor zijn leeftijd.

Dus ik zou zeggen, maak een afspraak met André....;-)

Ik hoor de vraag, waarom heb je hem niet gekocht? Nou dat heeft niets met deze TDM te maken, ik zit al een tijd te twijfelen tussen en TDM en XTZ 750. Laat Andre nou ook een dikke XTZ 750 in de schuur hebben staan, en dat heeft me nog sterker aan het twijfelen gebracht, maar ik ben eruit. Ik ga toch voor een XTZ 750.

Jammer voor Dré, maar daarom krijgt hij van mij deze kick.
 
Met de TDM koop je wel een hoop minder ellende.

Dus ik zou me nog maar even bedenken.

En de TDM heeft een dikker blok. :+ Normaal gesproken dan.
 
Even onder de aandacht brengen.

Dat ben ik wel verplicht....;-)

Ben wezen kijken bij deze TDM, is een knappe motor, loopt en rijdt goed en ziet er zeker goed uit voor zijn leeftijd.

Dus ik zou zeggen, maak een afspraak met André....;-)

Ik hoor de vraag, waarom heb je hem niet gekocht? Nou dat heeft niets met deze TDM te maken, ik zit al een tijd te twijfelen tussen en TDM en XTZ 750. Laat Andre nou ook een dikke XTZ 750 in de schuur hebben staan, en dat heeft me nog sterker aan het twijfelen gebracht, maar ik ben eruit. Ik ga toch voor een XTZ 750.

Jammer voor Dré, maar daarom krijgt hij van mij deze kick.


Tja, ik kan je geen ongelijk geven met je keuze voor de XTZ 8-)
had ik 'm maar ff ergens anders moeten parkeren toen je voor de TDM kwam......
O-)
 
Hehe eindelijk een bod :+
Maar zo op de foto's kun je natuurlijk al zien dat dat te weinig is. :P

Ondanks dat ie nu niet veel meer gebruikt wordt is het toch wel handig om een 2e fiets te hebben staan. Als ik er maar 2000 voor zou krijgen houd ik 'm liever nog even achter de hand.

Maarrrrrrr,

Als ik dan toch een bodemprijs moet geven:

......... €2250,- en geen cent minder.

Dat is dan ook echt een "zo mee, geen gezeur" prijs........
anders hou ik 'm gewoon

O, en ik heb er nog nieuwe remblokken bij, (nu nog) in de verpakking.
 
Laatst bewerkt:
poep, deze fijne fiets laat me met deze prijs twijfelen. (het benzine verbruik valt me wel behoorlijk tegen maar is natuurlijk met dynojet te verhelpen)
maar ik hem al 2 motoren, waarvan ik sowieso 1 kwijt moet.
dan maar een kickje, misschien voor iemand anders...
 
Kickje *O*
De stoflaag begint zich al op te bouwen,
straks kan ik 'm niet meer terugvinden :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan