TDM 850

TDM-er

Die hard MF'er
25 mrt 2006
301
0
Oldenzaal
Is er ook een topic over TDM 850 en waar vind ik die.
Heb een 96-er TDM 850, heerlijke motor.
Zit nu een nieuwe achterband op, Battlewing en dat
rijdt super. Eigenlijk voor een Varadero, maar hij
bevalt mij prima.
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Een Batllewing onder de TDM :?

Die moesten ze nodig kwijt zeker, je hebt jezelf weer wat laten aansmeren.
Maar goed, als je 't zelf goed vindt rijden (en het bandje was schappelijk geprijst)

Hier is niet zoveel te vinden over de TDM, daar is een club voor!
www.tdm-trx.nl
 
Een Batllewing onder de TDM :?

Die moesten ze nodig kwijt zeker, je hebt jezelf weer wat laten aansmeren.
Maar goed, als je 't zelf goed vindt rijden (en het bandje was schappelijk geprijst)

Hier is niet zoveel te vinden over de TDM, daar is een club voor!
www.tdm-trx.nl

Nou ik heb die band echt NIET laten aansmeren hoor.
Dit rijd stukken beter dan de BT020.
En een keer wat anders proberen kan best.
Deze band stuurt veel beter en heeft veel meer grip.
De band is wel iets goedkoper dan de BT020.

Bedankt voor de link zal vandeweek eens kijken wat het is.
 
Heftig topic hplaverda :) Alle moeite die je hebt gedaan is overigens bewonderenswaardig te noemen en het prijzen waard!

Even on-topic: Ik heb zelf onlangs een TDM 900 uit 2003 aangeschaft en kwam ook tot de ontdekking dat daar over hier weinig te vinden is helaas. Zoals hierboven wordt gesuggereerd kan je dan wel naar een TDM/TRX forum gaan, maar MF is toch niet motorgebonden of wel soms?

Verder vraag ik me af of naast het feit dat je natuurlijk altijd je oliepeil goed in de gaten moet houden er voor de TDM900 ook een reeel warmloopgevaar bestaat :?
 
Is er ook een topic over TDM 850 en waar vind ik die.
Heb een 96-er TDM 850, heerlijke motor.
Zit nu een nieuwe achterband op, Battlewing en dat
rijdt super. Eigenlijk voor een Varadero, maar hij
bevalt mij prima.
:] :] :]


"k heb er ook net één, een '97-er ,
....banden die er onder zitten zijn voorlopig nog prima, maar ik zit zelf ook aan die nieuwe Battlewings te denken voor de opvolgers.
Recensie's zijn goed hoor ik en lees ik.
'T is wel ff wennen zo'n tweepitter, ná TIG-jaar viercilinder scheurijzer's...
Maar't zit echt wel lekkáh... :P
 
ik heb er sinds zaterdag ook 1 een 850 uit 94 met 33000 op de teller
dit rijd echt heerlijk na 2,5 jaar cb1 gereden te hebben ik kom hlemaal tot rust echt een super motor

gr basta
 
TDM is gewoon een heerlijke (woon werk) fiets.
Ik rij er elke dag op, laat mij nooit in de steek.
Heerlijk rijgedrag, goeie zit, ideaal voor de wat langere
motorrijders onder ons.
 
TDM is gewoon een heerlijke (woon werk) fiets.
Ik rij er elke dag op, laat mij nooit in de steek.
Heerlijk rijgedrag, goeie zit, ideaal voor de wat langere
motorrijders onder ons.

Ik lees dat je woon-/werkverkeer op de TDM doet.
Voor dit gebruik wil ik er een gaan aanschaffen en o.a. van de winter blijven doorrijden.... Kun je misschien wat meer vertellen wat jou ervaringen zijn over het verbruik, onderhoud, met regenachtig weer rijden (bandenkeuze), breedte ten opzichte van fileverkeer en dergelijke?

Alvast bedankt.
Toedels

n.b.Ik heb nu een XJ750 en een GPZ500 voor heen en weer naar mn werk, maar wil wat jonger gaan rijden en er dan 1 fiets voor houden (ook i.v.m. ruimtegebrek).
 
@ All

Ik heb mijn TDM nu bijna 1,5 jaar hij bevalt mij prima. Ik ben zelf bijna 2 meter lang en ik zit gewoon goed op deze motor. Ik gebruik de motor het meest voor mijn plezier. Ook bij lange tourtochten nergens geen last van. Tot zover ook nog geen problemen mee gehad en de fiets is toch al weer 10 jaar oud. En idd je moet het olie peil goed in de gaten houden, maar dat is een kleine moeite. Heb er al weer meer als 2000km opzitten en het verbruik is minimaal nog geen kwart liter. Het brandstof verbruik is ook goed gemiddeld 1 op 16. De nieuwe achterband (Battlewing) bevalt mij ook super, heeft meer en dieper profiel en daardoor ook een goede band voor nat wegdek. Jammer dat er geen Battlewing is voor voor.

Iedereen alvast veel rijplezier op je TDM

MVG

Remco
 
Jammer hoor dat ik hier weer lees dat men een TDM gebruikt voor woon/werkverkeer
Wat zullen die fietsen zich doodongelukkig voelen ;(

Het is te hopen dat hun baasjes de TDM's ook (regelmatig) gebruiken waar ze voor gemaakt zijn! Ik zie ze in gedachten al weg kwijnen '(

Donut5.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan